Volgers

zondag 2 mei 2021

Art Journal

Hoi hoi,

ik ging met mijn vriendin een bezoekje brengen aan de nieuwe winkel van Noor gisteren en toevallig was Jolanda de Ronde Schalken daar een demo aan het geven.

Ja en toen moest ik, vooral omdat ik al een paar keer een workshop van haar heb gevolgd weer eens aan de slag met mijn verf.


Toch is en blijft het moeilijk om mooie achtergronden te maken, de masks die ik gebruikt had zie je bijna niet..waarschijnlijk teveel verf opgezet.
Ergens wordt ik altijd onrustig als ik met de gelliplate bezig ben, om het snel af te werken voordat alles ineens droog is, maar je hebt ook zo een aantal vellen, want voor 1 pagina doe je dit niet.

Dit waren mijn afdrukjes van die middag, de tweede van links boven heb ik gebruikt voor deze pagina.



De paarse tickets zijn van de nieuwe stempelset van Jolanda, net zoals het randje.
Ik heb deze ticket stempel op het vierde van links boven gestempeld .


Beetje gedoodeld en wat stempelafdrukjes gezet.
Het andere ticket ooit eens gekocht, vond die wel gaaf.


Ook structuurpasta aangebracht, deze is ook van een mask van Jolanda.


Leuke tekst die ik bewaard had van de wc kalender.
En het vlindertje is van een sigarebandje.


En hier zie je de pagina in mijn Art Journal, viel wel op dat ik voornamelijk paarse tinten heb gebruikt.

Heb dus nog een aantal gelliplate afdrukken dus nog genoeg om die ook nog te gaan bewerken en ergens voor te gebruiken.

Fijne dag voor jullie gewenst,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

21 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit super goed gedaan mooie kleur en weer genoeg details om naar te kijken. Fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf gemaakt Elly, zo knap die achtergrondjes en je maakte er meteen een mooie creatie mee. Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, kijk nou, wel 16 vellen heb je gemaakt, dat kan je weer even mee vooruit.
    Deze paarse is al heel mooi geworden. Zo lekker compleet, met al die mooie details erop.
    Ook altijd knap hoe jij foto's neemt bij je berichtjes, het is heel duidelijk allemaal.
    Veel plezier met de rest, nog 15 te gaan dan pas hoef je je gelliplate weer te pakken☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Hahaha, hoe snel ik alles ga oppimpen weet ik nog niet ;) heb er nog van een eerdere workshop liggen.
      Maar idd de gelliplate kan even blijven liggen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Hoi
    Dat staat ook nog op mijn lijstje om een keer daar heen te gaan. Maar is twee en een half uur rijden vanaf mijn huis.
    Maar binnenkort gaat het er zeker van komen.
    Je hebt prachtige achtergronden gemaakt.
    En de pagina wat je gemaakt hebt ziet er prachtig uit.
    Groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Jackelien. Dat is een eindje rijden, wij zijn er zo..40 min ongeveer met de auto.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Mooi gemaakt Elly!
    Ik ben nog niet gaan kijken bij Noor alhoewel ik er redelijk dichtbij woon meestal ga ik op de fiets het is ongeveer 20 km hier vandaan
    Leuk dat he gelijk kon aanschuiven bij Jolanda
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Dat is lekker dichtbij, ik had het veel groter verwacht, maar voor ons is het ook niet zo ver met de auto 45 km.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Ik vind dit ook altijd moeilijk Elly en moet er ook echt voor gaan zitten. Vind het altijd zo knap wat iedereen doet en je hebt het super gedaan! Leuk dat je Jolanda hebt ontmoet en ja als die het doet lijkt het zo simpel haha, maar dat is het echt niet! Je kan heel trots zijn op je resultaat!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie. Ja Jolanda legt het heerlijk uit..maar tja kom je thuis en dan zelf nog he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. De kleuren trokken me direct aan. Mooie pagina! Tof hoe je alles verwerkte.
    En bij de Gelliplate mag je echt niet nadenken en niet stressen, laat je verwonderen. Maar ik herken het wel, maar ik merk wel hoe vaker je het doet, hoe beter het gaat! Ik zit even middenin in een gelliplate- afdruk fase. Heerlijk! Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah. Ha hoe leuk een afdruk fase. Ja je hebt met dit niks in de hand en dat is best moeilijk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat heb je mooie achtergrondjes gemaakt en zoveel.. Je pagina ziet er super uit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gedaan. Ik vind het best moeilijk.Fijn die mooie vellen op voorhand
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooi pagina heb je van de Gelli afdruk gemaakt en ook de tickets vind ik erg gaaf. Leuk om te lezen hoe je de pagina hebt opgebouwd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen