Volgers

maandag 3 mei 2021

Mannen envelop

Hoi hoi,

een creatie voor een man gemaakt met het mooi papier van 13@rts Mr Handsome.


En als basis heb ik de mal van Studio Light SL396 genomen.
Deze leende zich heel mooi om het zo te maken.
De sluiting is gemaakt met een afbeelding van een LP deze zit bij het dsp, allerlei leuke elementen op uit te knippen.
Heb hem wel verstevigd met chipbord, zodat je er nu een touwtje omheen kan draaien en een bradje doorheen gehaald.



Ook op deze pagina's zie je elementen die ik erbij geplakt heb.
De hoeken heb ik geponst met de ticketpons van Vaessen.
Ik heb hier 2 extra's pagina's ingemaakt.


Borderrand is van Joy!Crafts 6002/1318.
En dit papier heeft ook weinig nodig, is gewoon mooi, je zou eventueel hier nog zelf wel iets in kunnen schrijven met een zwarte fijn schrijver iets persoonlijks.




In het midden heb ik een strookje geplakt waar ik ook een zelfgemaakte ticket achter geschoven heb.



Deze stempel is van Craft Emotions 130501/1830.

En zo heb je toch snel een leuke mannencreatie gemaakt met dit design papier, je hebt eigenlijk niet veel meer nodig.

Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

De gebruikte materialen vind je op het BLOG met alleen een klik op de foto's.


 

38 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het stoere papier en details zo leuk hoe je de kaart kan uitvouwen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Wat een mooie mannen creatie.
    Zo duidelijk hoe je alles laat zien met de foto's.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een keileuke mannenkaart, ik vind de sluiting echt super,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gave, stoere en geweldige mannen envelop Elly
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....SUPER GAAF Elly.....wat leuk gedaan en heel mooi DP gebruikt.
    Elk detail klopt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke en stoere kaart is het geworden.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze stoere mannenenvelop Elly...leuk het spijkerstof designpapier aan de buitenkant...en ook de binnenkant weer prachtig accentjes op gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend mooi deze stoere creatie Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mannenkaartje Elly
    Die sluiting vindvik zo leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly

    Wat een super stoere kaart
    Heel gaaf
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke mannenkaart met dit preachtige designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er weer prachtig uit ELly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige creatie is ook dit weer. Jij maakt wel veel werk van je werkstukken zeg. Het lijkt me heel bijzonder om zoiets moois te krijgen en ik hoop voor je dat iedereen die zoiets van je krijgt ook beseft de hoeveelheid werk die er in zit. Prachtig gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ank wat lief.
      Hoorde gisteren van de schoonmoeder van mijn dochter dat ze mij zo creatief vind en zulke mooie kaarten maak, en wat ze van mij tot nu toe gekregen heb dat ze die allemaal bewaard. Ook heel lief.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Ontzettend leuk idee zeg om die mal op deze manier te gebruiken. Het is een prachtig geheel geworden en zoveel mooie details heb je erop. Ben je weer helemaal opgeknapt??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ja hoor gaat weer helemaal goed hier, die blauwe plek is ver aan het wegtrekken dus dat kost nog wel wat tijd.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  15. Schitterend papier, je hebt er een prachtige creatie van gemaakt Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sjonge, wat maak jij toch altijd een kompleet creaties.
    Zelfs voor een man! Veel te zien, niet te druk, ik vind dat heel knap.

    BeantwoordenVerwijderen