Volgers

vrijdag 4 juni 2021

ATC kaartjes

Goedemorgen

Bianca mijn DT maatje was bezig met ATC kaartjes en toen werd ik ook weer even wakker geschud..heb ze best wel veel gemaakt, dus moest er wel weer wat inkomen, echt geweldig zijn ze niet geworden, maar ik ben weer bezig geweest hahaha.


Ben wat aan het kliederen geweest.


Tekst stickertjes zijn van Dutch Doobaoo.
Vlinders komen uit een uitdrukboekje van de Action.
De bloemen komen uit het dsp van Prima Marketing, hier en daar wat stukje uit een oud boek geplakt.
En het bruine papiertje is een stukje ticket, deze eens ergens gekocht via fb.


De witte stukjes dat is met een correctietape roller gedaan. En hierna lichtjes opgeschuurd met een schuurblokje.
De randen zijn gedaan met Cadence Moss effect.


Ook met struktuurpasta hier en daar wat opgezet en deze besprenkeld met Nuvo Shimmer Powder.
Als laatst met Gesso gespetterd en ook met Creativie Pearl verf van de Action. (bruin)

Groetjes,

Elly
fb pagina:

 

16 opmerkingen:

  1. Nou Elly ze zijn super mooi het dsp is geweldig en ook de vele leuke details die je aan bracht.
    fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad Elly ik ben het helemaal met Anita eens, heel mooi gemaakt, je bent te streng voor jezelf
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige mooi atc kaartjes. Veel moois op te zien en prachtige kleuren.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een pracht creatie gemaakt Elly en je hebt erg leuk gekliederd. Er is weer veel leuks op te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind ze superleuk geworden zo wil ik ook wel kliederen met zo'n resultaat er is weer veel leuks op te zien
    lang geleden dat ik ATC's heb gemaakt misschien toch maar weer een doen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen.
      Ja kan goed met je leuke stempeltjes.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Mooiiiii. Ik heb ze ook nog gemaakt. En toen geruild. Was in een groep.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Ja daar deed ik ook aan mee.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Mooie ATC kaartjes heb je gemaakt, ik vind de kleurtjes heel mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Elly, wat een mooie ATC kaartjes heb je gemaakt. Prachtig met je 'geklieder'....

    BeantwoordenVerwijderen