Volgers

woensdag 2 juni 2021

Vouwkaart

Goedemorgen,

afgelopen weekend ging ik met mijn vriendin een middagje freubelen en hadden we ervoor gekozen om de kaart de maken die ik gezien had Craft Sensations op hun blog. 


Ik dacht laat ik eens een kerstkaartje gaan maken, en ik vond het echt wel leuk geworden, dit is dsp uit het boekje van DecoTime waar je ook die elementen kon uitdrukken. Dus nog een snel klaar kaartje ook.



Let's build a snowman.


En hier is de Snowman ;)


Ik was ook nog aan een tweede kaartje begonnen maar had die een dag later afgemaakt en deze deed mee met de challenge bij Vintage and More, een vouwkaart.
Het dsp papier komt uit mijn restjesbak.


Bloemen gemaakt van witte koffiefilters en zijn de magnolia mallen.
In het midden een glitterparel geplakt.
Takjes zijn van Joy!Crafts.


Afbeelding van Studio Light SCRAPCN898.
En de kaartjes komen allemaal tegen een parelhartje aan, deze is van een decoborder van de Action.


Hartjes van Crealies no.14.



Randje is van Ali, lijkt met een kantje zo, en bovenop heb ik met een pearl pen overal parels gezet.

Ook deze uitvoering vind ik heel leuk geworden.

Eergisteren had ik de Jansen vaccinatie en ik heb nergens last van gehad, vantevoren wat velen aanraden om 2 paracetamols in te nemen gedaan (misschien dat dit geholpen heeft).
Je voelde je arm wel gelijk stijf worden, ik dacht ojee, maar in de wachtruimte maar goed bewegen met je arm (wat velen ook niet deden).
En onder mijn oksel begon het te tintelen, en dat voelde akelig maar gelukkig ging dit snel weg, 
Dus mijn man jaloers..ik was eerder als hem en hoefde maar 1 prik, hij is volgende week aan de beurt en moet er 2, en zei straks ben ik wel ziek (mannen ;)...dus ik zei ook jij paracetamols innemen en niet zo eigenwijs zijn, dus ik gok dat hij dit wel gaat doen.

En gisteren werd ik heel loom, of dit van het weer was of de nawerking...ik ging savonds binnen zitten en kreeg kippevel (buiten was het lekkerder natuurlijk) of omdat ik zoveel geeuwde.
Had besloten weer paracetamols in te nemen en lekker naar bed te gaan dus om half 9 sliep ik al.
Had er erg warm en dan weer wat fris,  maar nu voel ik me wel weer oke en blijft het zo.

Wens jullie een fijne dag toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:



26 opmerkingen:


  1. Hoi hoi Elly,
    Moest weer even een paar kaartjes terugscrollen maar het was een genot om te kijken;
    Het prachtige doosje in mannenuitvoering,wat een prachtig papier...weer erg mooie kaartjes voor je rolodex,leuke tekststempels ook..en dan de vouwkaarten van vandaag,ze zijn beide erg super en zo knap hoe jij die weet op te pimpen, modelletjes maken lukt me nog wel maar dan het oppimpen, ik blijf het moeilijk vinden!
    Fijn dat jij je prik hebt gehad en goed gegaan is!
    Ik had in 1e instantie een uitnodiging met medische indicatie maar kon nog niet plannen omdat ik afgelopen maandag een injectie heb gekregen in m’n knie en daar moet 14 dagen tussenzitten(agenda’s ggd waren maar 3 weken vooruit te zien) en ondertussen kwam de uitnodiging op geboortejaar en dat was Janssen, ik moest veel moeite doen om die te plannen want ggd wilde niet plannen omdat ik medische indicatie had (huisarts ingeschakeld en van haar mocht ik wel janssen maar kon verder niet bemiddelen) en nadat ik ook op de site van Rijksoverheid had gelezen dat je zelf mocht kiezen welke uitnodiging je gebruikte is het me toch gelukt met een ander iemand aan de telefoon bij de GGD! 13 juni en fijn na 1x klaar (nu hopen dat ik geen ernstige bijwerkingen krijg 🙈) Fijne woensdag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ik ga zeker voor je duimen dat er geen nare bijwerkingen bijkomen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Super leuk je kerstkaartje, ik heb het model nog niet gemaakt is wel de bedoeling. En de 2de is zo romantisch heel mooi dsp en ook hier werkt dit model goed. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie vouw kaartjes leuk zo 2 heel verschillende met het zelfde model leuke kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, die zijn mooi!!!
    Het model is héél erg leuk, die wilde ik ook eens gaan maken, maar nog niet aan toe gekomen.
    Zo leuk, en knap dat jij 2 hele verschillende kaarten hebt gemaakt. Ik heb soms zo'n moeite met "hoe nu verder" als de basis klaar is.

    Ik heb ook mijn (Janssen) vaccin gehad!!
    Had zere arm, opgezette lymfeklier onder mijn arm en laat van mijn nek..... maar al met al geen last, dus ik ben ook mooi klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      Ja fijn dat we nu klaar zijn ermee..voel me nu ook weer gewoon goed.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Beide mooie kaartjes Elly!
    Zo jij hebt je vaccinatie binnen ,ik moet nog een afspraak maken maar wat een gedoe joh, niet in de buurt om te laten zetten ,ik wacht nog ff.ga geen kilometers rijden ervoor .

    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sandra.
      ja joh dat had ik eerst ook, bij 3x proberen moest ik iedere keer ver weg..terwijl er hier zoveel dichtbij zijn. De 4de x dacht ik nog 1 x proberen anders ga ik bellen en toen kon ik ineens 20 min rijden hiervandaan.
      Succes voor je, dat je nog dichtbij kunt.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Erg leuke kaarten Elly en wat fijn om te lezen dat je niet ziek bent geworden van de vaccinatie. Nu maar hopen dat je man je goed raad opvolgt.
    Ik heb ook nergens last van gehad maar wel een gevoelig plekje op de arm. Volgende week mag ik mijn tweede halen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn 2 hele mooie kaarten geworden,vrolijke kleuren van de eerste en ook de SL versie is top,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gemaakt Elly
    Leuk model!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaarten Elly. En fijn dat je je vaccinatie hebt gehad.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten en wat een gaaf model kaart ,komt ook weer in mijn lijstje van ook een keer proberen.
    Ik wacht nog op mijn tweede vaccinatie op 25 juni.
    nog een fijne dag .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je heb 2 prachtige kaartjes gemaakt met dit modelletje Elly...de eerste is een prachtige kerstkaart met leuke figuurtjes erop en de tweede is heel romantisch komt vast ook door de mooie kleur designpapier en de geweldig leuke details allemaal
    en fijn dat je van je vaccinatie niet veel last heb gehad
    Wij hebben vorige week vrijdag onze 2 Pfizer gehad, maar ook totaal geen bijwerkingen
    We nu van die vreselijke muggen
    Tjonge jonge een uurtje buiten ziteen s'avonds en ik ben helemaal lek gestoken en het jeukt als een gek...grrrr
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina
      Eh bah heb je dat weer, wij nog geen last van, maar zal niet te hard roepen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Het zijn prachtige kaarten Elly en wat is het een leuk model. Staat ook nog op mijn to-do lijst en die is al zo lang..... Fijn dat je ook gevaccineerd bent!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline.
      ja mijn to-do lijst komt maar niks van...weet wiet binnenkort weer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Hoi Elly 2 Superleuke drie dubbele easelkaartjes heb je gemaakt en erg makkelijk te maken !! Hopelijk word je er niet al te ziek van met alléén een stijf armpje :-)
    Jansen hebben jullie gehad wij hier Pfizer bij de GGD
    Groetjes en sterkte v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Epie. Nee was alleen die ene dag.
      Morgen krijgt manlief ook de Pfizer, zn eerste.
      Groetjes Elly

      Verwijderen