Volgers

woensdag 25 augustus 2021

X mas

Hoi hoi,

deze kerstkaart had ik tegelijk gemaakt met de kerstkaart van Mijn Schatkaart, dit waren de eerste creaties na een lege bureau, de kijkdagen waren toen voorbij en ik moest echt even aan de slag, ik was zo onrustig savonds en deze kaartjes vlogen toen uit mijn handen.


Deze kaart is voor Vintage and More, daar vroegen ze om traditionele kleuren kerstkaart, maar blijf het vaak moeilijk vinden of het vintage is. Dacht de label van de kerstman is dat wel. 

De kerstbal is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.730.
En het dsp dat weet ik niet.


Alle elementen komen uit een uitdrukblad van Studio Light, en een stukje kant langs de randjes.




De kerststerretjes is een randmal van Craft Emotions, die ik dan altijd helemaal losknip.



Langs de randen met struktuurpaste bezig geweest, en heb zo weer een kerstkaart voor de voorraad.

Vandaag is onze oudste dochter jarig jeetje alweer 28 jaar, en zitten wij in onze 2de week vakantie. En gaan zeker een bezoekje bij haar brengen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



 

14 opmerkingen:

  1. Dit zijn super leuke kerstballen in deze traditionele kleuren. Leuk die structuurpasta lans de randen.
    Gefeliciteerd met je jullie dochter en geniet van jullie 2 de week.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een bjoetie Elly!
    Gefeliciteerd met je dochter,een mooie dag om te vieren.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig wat mooi, leuke details. Gefeliciteerd met je jullie dochter en geniet van jullie vakantie.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je dochter
    wat een mooie kerstbal kaart met de traditionele kleuren en nostalgische plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is weer veel moois op te zien!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk die kerstbal als kaart!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kertcreaties Elly
    Mooi nostalgisch dp heb je gebruikt, heerlijk he wer ongetoord knutselen!
    Van harte met je dochter!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstcreatie heb je gemaakt met het prachtige papier. Gefeliciteerd met de jarige dochter,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen