Volgers

vrijdag 27 augustus 2021

Hedge hugs

Goedemorgen,

afgelopen woensdag is Anneke (van Hobbyshop Veldmaat) geopereerd aan haar knie en daar heb ik natuurlijk een kaart voor gemaakt.


Ik heb de mal van Dutch Doobadoo 470.713.878 en het mooie papier van Craft O Clock Hello Beauty ervoor gebruikt.


Leuk bloementoefje van niet zelf gemaakt bloemen.
Vlinder ook uit het dsp geknipt.



Takjes zijn van Craft Emotions en de rand van Joy!Crafts. 6002/1498.



Ik had nog een hele leuke brads in mijn verzameling, en deze paste er qua kleur super bij.


Hier en daar wat Nuvo drops gezet met Antique rose.


Heb er een label aangehangen, deze met de Vaessen label pons gemaakt.


Laatst zag ik deze stempelset van Craft Emotions 130501/1516 Hedgy 1 en was gelijk verkocht. Sending hedge hugs kwam hier heel mooi bij uit.
Heb het ingekleurd met de zigmarkers en in dezelfde kleurtjes gehouden als het dsp.


Deze beterschaps rand is van Carlijn Design CDSN-0012.


Prachtig papier is het, zonde om het te verstoppen, dus daarom de label ook vast gezet met een mini bradje.


Zoals je ziet is het een dubbele kaart wat ik erin had zitten.
Genoeg ruimte om er iets in te schrijven.

Deze kaart had ik net voor mijn vakantie af en Anneke zit hier een half uur met de auto vandaan op de camping, ik zei dan moet je echt even langskomen voor een bakkie.
En dat wilde ze wel..gelijk een wandeling maken naar ons nieuwe huis...terwijl ik dit typ stond dit een week later in de planning...maar jullie horen er nog van, misschien zien jullie zelfs wel foto's nog.

Groetjes en heb een mooie dag, en voor Anneke hopend dat alles goed is gegaan en niet teveel pijn heeft, nu rustig aan revalideren.

Groetjes en heb een fijne dag,

Elly

fb pagina:

 

27 opmerkingen:

  1. Een super mooie creatie heb je voor Anneke gemaakt en wat past die brad er prachtig bij.
    Ja met Anneke is het goed gegaan en als ze trap kon lopen mocht ze naar huis weet ik inmiddels, want ik had gisteren kennis gemaakt met de moeder van Anneke en was heel gezellig. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els, ja ze is thuis, en heeft goed geslapen met natuurlijk veel medicatie...sprak ze net.
      Leuk dat je in de winkels was.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart met vele mooie details en dat dp wat is dat mooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is geen kaart, maar een kadootje@
    Heel mooi en lief tegelijk.
    Ben zeer benieuwd naar jullie nieuwe huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor,het is weer een creatief stukje werk, wat een mooierd!
    Ook ik ben benieuwd naar jullie nieuwe huis hoor.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig papier heb je gebruikt en zo'n mooi werkstuk weer. Alles past perfect bij elkaar, super gemaakt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke creatie Elly
    Verrassend dat er een dubbele kaart in past
    Mooi dat dp en zo lief met dat stempeltje, leuk dat Anneke in de buurt op de camping zat, gezellig even gebuurt zeker!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dat ziet er prachtig uit. Mooi gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met het mooie dp papier en leuke details leuk het is net of er een zakje met een klep op zit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ellen, haha die zit er ook op.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje. Die tekst erbij is zo toepasselijk.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke kaart heb je voor Anneke gemaakt, leuk de woordspeling Hedge Hugs, ben ook benieuw hoe het met haar gaat, een prothese er uit en een nieuwe er in is een flinke operatie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart en mooie brad op het zakje. Leuk dat jij ook met Hedgy aan de slag bent geweest!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen