Volgers

maandag 30 augustus 2021

Label/kerstkaart

  Goedemorgen,

bij ons DT pakket hadden we ook mooie strookjes dsp erbij gekregen waaronder van Craft O Clock en daar heb ik deze label kaart mee gemaakt, het grijze is van Gray Mood, maar de afbeeldingen komen dus uit die strookjes.


De basis is een mal van Dutch Doobadoo 470.713.005, is een flessenlabel waarvan ik de ronde gewoon dichtgelaten had.


Schattig toch, is helemaal moe van de kadootjes inpakken.
Het randje met sterren is van Craft Emotions.
En helemaal rondom de kaart heb ik met Cadence relief pasta gedaan, voor sneeuweffect.


Ook overal lichtjes achtergrond stempel gezet, uit de set van Studio Light STAMPWC493.


De stippels is ook met reliefpasta gedaan en met de maskmal van Dutch Doobadoo 470.715.136.


En deze tekst is van dezelfde set als de achtergrond stempel, en dit heb ik met rode embossingpoeder gedaan.
En rechts zie je dat ik met distress inkt Aged Mahogany bezig ben geweest  met de mask van Studio Light SL-GR-MASK-16.
En over het gehele kaart wat gespetterd met gesso.


Deze leuke mok komt ook van het dsp strookje, en heb deze hoekjes geponst met de ticketpons van Vaessen.


En bovenin een kerstbloem van Joy!Crafts 6002/1516 en een beetje sisal.

Zo heb ik alweer een kerstkaartje erbij.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie maakte je Elly, ik heb de foto’s weer vergroot zitten bekijken en zo zag ik de mooie details nog beter….ik ben verliefd op het plaatje,zo lief ook dat kleine vogeltje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geheel.
    Bij elke detail foto denk ik, oh mooi.
    Zo vind ik de mok met de hoekjes heel leuk, maar de bloemen toef is ook mooi.
    Hey arme konijn (of is het een haas?) is doodmoe van het kerst vieren๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, ja is nu al moe en we moeten nog beginnen hahah.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kerst labelkaart heb jij van je pakket gemaakt. Prachtig zijn de poinsettia's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige Kerstkaart. Jee brengt me op een idee: de tekst met embossingpoeder! Ik vergeet dat altijd. ๐Ÿ˜

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga.
      Oke dan zien we dat binnenkort terug op een creatie bij je.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Hoi Elly,
    wat een beauty is het! Prachtig afgewerkt weer. De details maken het zo mooi om te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi label met het mooie papier vind dat konijntje onderaan zo schattig leuk details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart Elly
    En ja ik vind dat konijntje ook zo schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk gedaan en zo’n super schattig plaatje.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooie tag gemaakt met het prachtige papier.
    Bij ons was het vandaag onverwacht warm en zonnig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, ja hier later op de middag ook, was zalig buiten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Wow....prachtig Elly....zo leuk gedaan ook met de randjes!
    Ook je kaartje hieronder is schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk Elly. Bedankt voor je trouwe reacties altijd. Bij mij lukt het amper, ik lig er vaak zo bij als het konijn. Hihi.
    Tja en velcro ,dat zeggen we in Vlaanderen tegen klittenband. ๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sarah..hahah ach geeft niet joh..ik ga ook steeds meer moeite krijgen om het elke dag bij te houden.
      groetjes Elly

      Verwijderen