Volgers

woensdag 1 september 2021

Happy Holiday's

 Goedemorgen,

en we zitten weer in de helft van onze eerste werkweek.

Deze kerstkaart was ik mee begonnen toen ik samen met een vriendin aan het hobbyen was, ik hielp haar met het SC van Debby die ze nog wilde maken en ondertussen was ik met 3 dingen tegelijk bezig hihi. Dus voor vandaag ingepland, want in de vakantie bleef hij maar staan wachten, geen tijd, of geen zin.


Ik had dezelfde patroon weer gebruikt met die punten van Mijn Schatkaart, is zo leuk en snel gemaakt.
Het papier is van de Action uit een blok van Paper Craft Set van DecoTime van vorig jaar nog.


Deze gnomes vind je ook in deze blok.


Sterren zijn van Marianne Design.


En natuurlijk ook deze elementen komen uit dit blok.
Handig om snel een kaartje te maken toch.


De binnenzijde, dit dsp is dubbelzijdig, dus hoefde hier ook weinig aan te doen.


En HoHoHo met extra tekst hier nog bijgeplakt, in het echt valt het iets meer op, maar dit hoefde niet  op te vallen,


En een extra kerstboompje erbij van Precicius Marieke.


En als laatst een stickertje met de tekst Hand Crafted, en ook deze vind je in deze blok.

Vandaag is onze dochter met haar vriend vertrokken naar Italie, ze gaan rondtoeren, waarvan ze ook nog naar camping van camping gaan en tussendoor naar een hostel.
Ik vind het altijd reuze spannend de reis erheen en terug, dus hoop later te horen dat ze veilig aangekomen zijn, en natuurlijk als ze weer veilig thuis zijn, maar dat is over twee weken pas.
Als ouder blijf je altijd ongerust..

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly


21 opmerkingen:

  1. Erg leuk met het puntenpatroon Elly, het papier is ook erg mooi en die gnomes zijn TE schattig.
    Ik ken het Elly…onze oudste zit ook met zijn gezin in Italy en de jongste met zijn vriendin in Kroatië en Montenegro…
    Gelukkig zijn ze allebei tegelijk weg dus hoef ik mezelf maar 1 x ongerust te maken hihi 🙈 Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja dat is een voordeel hihih, maar met whatsapp Istagram en Polarsteps kun je veel volgen en lijkt de afstand niet zo groot.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Een hele leuke kaart Elly, leuk model is dit he? En ik herken het ook wel hoor. Mijn jongste was 2 weken geleden voor het eerst naar Oostenrijk met de auto. Was blij dat ze weer heelhuids thuis waren.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje leuke model en leuke kleuren de kabouters zijn zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaart! Ik moest even kijken in het midden vd kaart. Maar toen ik hem groter maakte, zag ik de gnomes 😀

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Elly, super mooie gemaakt!!
    Ja dat is altijd spannend! Onze Sven was twee jaar terug ook Naar Italië geweest met de auto. Blijft altijd spannend. Bedoel je Dylan, de vriend van jou dochter? Want die ken ik wel. Gesport met onze Sven en ook op hetzelfde onderdeel. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ja dat klopt..wereldje is klein..zag dat wij een gezamelijke vriend had op fb en dacht huh en toen ging ik het vragen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Mooie kaart Elly
    Leuk mt die gnoomes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart met de gnomes en het model blijft leuk.
    Altijd spannend als de kinderen op vakantie zijn en fijn als ze weer veilig thuis zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf kaartje! Ik heb de basis van zo'n kaart geknipt liggen.
    Mijn opa was vroeger ook altijd ongerust en als kleinkind snapte je daar niets van. Nu begrijp ik hem beter. En dan te bedenken dat er toen nog geen mobieltjes waren!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ja he het is zoveel anders we kunnen ze nu constant volgen waar ze zijn of gelijk wat vragen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Wat een pracht kerstkaart heb je gemaakt Ellie en de gnoompjes vind ik zo schattig.
    Tuurlijk heb je pas rust als je ze weer veilig zijn aangekomen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart Elly. Het maakt niet uit wat je kinderen ondernemen, je blijft als ouders altijd bezorgd! Gelukkig gaan de weken snel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaart, en die 2 genomen prachtig. De zorgen blijven Elly het liefst willen we ze graag in de buurt hebben.
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen