Volgers

woensdag 15 september 2021

Mijn Schatkaart

 Goedemorgen,

voor Mijn Schatkaart was er weer een leuke model om te maken en laatst was ik met mijn vriendin bij de Action en had daar nieuwe blokken gescoord voor kerst. Vlgs mij gaf Ans ons deze tip dat ze er waren.

We hadden ze bij de 3de Action pas gevonden, moet zeggen dat er niet veel voorraad meer ligt tegenwoordig...of er zijn steeds meer hobbyisten die ze wegkapen hahaha.


En zelf ben ik helemaal niet van de traditionele kleuren maar heb er toch eentje gemaakt.
Knippen dat zou ik een aantal maanden geleden ook nooit zomaar gedaan hebben, maar door Bianca ons teammaatje zijn we wel aangestoken ermee, en moet zeggen...niet onaardig toch?
Je ziet het ook steeds meer al die losgeknipte elementen bij het dsp, maar om er dan een geheel mee te maken is toch ook nog iets..
Eerst dacht ik, nee dit wordt niks, maar bleef doorknippen en bouwde het steeds meer op, en wat sisal erbij, leuk touwstrikje op de manier ala Bianca ben ik zeer tevreden. 



Van de restjes heb ik strookjes gesneden en deze aan weerszijden erop gepakt, papier is al vrij druk dus hoeft er ook geen extra aankleding erbij.
En ik vind het zowieso leuk om zoveel mogelijk restjes nog te kunnen gebruiken erbij.



De binnenzijde, ook die heeft heel weinig nodig, met rechts genoeg ruimte voor een persoonlijke groet, of de namen erin.


Deze stempel is van Craft Emotions 130501/1157.




De schuifband die de kaart mooi dicht houdt.
En dit papier is het blok The best time of the year.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


21 opmerkingen:

  1. Wow prachtig heb je alles verwerkt Elly, en zo netjes geknipt. Ik heb er 5 kunnen scoren de paarse niet. Er waren Duitse vrouwen in de winkel die wilde wel alles wat daar lag hihi. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.
      Ik heb er ook 5..en vlgs mij ook geen paarse.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Ik vind de traditionele kleuren voor kerst toch wel altijd erg mooi en wat is jouw creatie warm en prachtig geworden Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje mooi dp heb je gevonden bij de action
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Elly en prachtig zijn de uitgeknipte plaatjes op de schuifband.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt dit kerstkaartje Elly
    Ik koop momenteel niks van kerstspulletjes, ik heb nog teveel voorraad
    Maar je hebt echt een prachtige creatie gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ssst ik hier ook hoor, en deze 5 boeken zijn al zwaar en die moeten dan ook weer mee verhuisd gaan worden oeps..
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Zeer mooie kerstkaart
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Elly. Bij ons lagen nog maar 5 blokken, heb de 2 leukste er uit gehaald.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      Ik vond ze om eerlijk te zijn ook niet allemaal mooi hoor, maar toch wel gepakt..
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Mooie creatie heb je gemaakt met het prachtige papier, aan dat knippen heb ik me nog niet gewaagd, het is super.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans.
      3d vind ik echt niks aan maar dit was om eerlijk te zeggen wel te doen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen