Volgers

dinsdag 14 september 2021

Samen Creatief #17

 Hoi hoi,

de SC van Anneke is echt erg leuk he!

Hij leek moeilijk, maar echt hij is heel gemakkelijk om te maken, alleen het oppimpen is wat moeilijk, maar als je leuk bewerkt papier heb dan ben je al een heel eind.


Dit was mijn sneak, ik heb heb papier van Studio Light uit 2 verschillende blokken gebruikt PPWD99 en 100. En aan de binnenzijde (2 bruine pagina's deze is van Maja Design Miles Apart).



De afbeelding is van Syta, met daaronder wat sisal.


Het sluit dus met een magneet.


Tekst van Craft Emotions en de ree is van Joy!Crafts. 
Ik heb ook wat witte spetters gemaakt en helaas eentje op de neus van de ree, dat heb je niet in de hand, maar had misschien het even dan af moeten dekken.


En dan de leuke verrassende binnenzijde.


In de kubussen heb ik 2 kerstballen in  gehangen, deze heb ik bewerkt met glossy accents, 2 x uitgedraaid en dus aan beide zijdes bewerkt. Wordt hij ook wat steviger.
Met een stukje hempcord heb ik ze vastgemaakt.



Yspegelrand is van Joy! Crafts.



De labels zijn van Studio Light SL11.


De stempels op al deze labels zijn van Craft Emotions 130501/1601.



Blijft ook een dotje dit hondje.

Gaan jullie mee verder hoppen naar RIKIE,
En ook bij de andere dames van het DT team, als je bij iedereen een reactie achterlaat en als laatste bij Hobbyshop Veldmaat dan maak je kans op een kadobon.


Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat

KLIK HIER voor de live en het boodschappenbriefje.

fb pagina:



47 opmerkingen:

  1. Elly wat super leuk om deze kaart in een kerst variant te zien. Geweldig gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind jou kerst uitvoering ook echt super goed gelukt. Zo mooi hoe jij altijd veel gebruik maakt van je stansen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk de kerst uitvoering Elly.
    Zo anders weer.
    Xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart !! Leuk die kerstballen in de kubussen !!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig! Zo veel moois te zien op je creatie!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is zeker leuk.
    Dit model nog nooit gezien, ik hou zo van dit soort verrassingen.
    Inderdaad wel vaak even lastig om leuk te pimpen maar als je eenmaal op weg bent kan je ook los. Jij hebt het heel leuk gedaan vind ik.
    Als honden liefhebber vind ik dit natuurlijk extra leuk bedacht😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit super leuk gemaakt. Zo’n mooi model en zulke leuke details. Voor de hondjes zijn zo leuk. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het model is schitterend maar hoe mooi jij deze weer gepimpt hebt Elly….xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf gemaakt! Ik heb het plaatje ook en weet er geen passend papier bij te vinden. Nu ik het bij jou heb gezien....superleuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, Nou benieuwd wat je ermee gaat maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Prachtige kerstuitvoering heb je gemaakt, mijn hoofd staat nu niet naar knutselen, maar misschien later..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans, nee dat is zeer begrijpelijk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Wat een prachtige creatie……super ……

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super wat een pracht kaart heb je van Anneke's SC gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super mooie kerstcreatie heb je er van gemaakt elly. top!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een supermooie kerstcreatie met dit ontwerp Elly, een toppertje....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstuitvoering en wat een kunstje om die sterren in de blokjes te hangen. Knap hoor.
    Prachtig
    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, ja was even een gepruts.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Jouw uitwerking is ook prachtig Elly. Mooie combinatie van papiersoorten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ziet er inderdaad moeilijk uit. Maar jij hebt er weer wat moois van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Elly

    Ooooh weer zo’n mooierd en dat plaatje zo lief
    En wat was de samen creatief weer gaaf om mee te doen .
    Ik hop weer gauw verder zodat ik vanavond een beetje op tijd naar bed kan haha …
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow, een kerstversie. Het resultaat is geweldig en dat hondje is echt heel schattig.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook weer een leuke creatie, groetjes Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtiggggg. Ik vind het zo knap dat jullie dit kunnen!!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woow wat een schitterende kerstcreatie is dit Elly...
    hele mooie details erop...Ik heb alleen het laatste stukje van de live gevolgd..en was meteen weg van de creatie van Anneke die Bianca gemaakt heeft...
    Lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina, ja het is zeker erg leuk en niet moeilijk, hopelijk lukt het jouw ook om deze te maken maar dan op je eigen tempo.
      Groetjes Elly

      Verwijderen