Volgers

dinsdag 14 september 2021

Rouwkaartje hond

Goedemiddag,

wat kunnen we nog nagenieten van het mooie weer, zit nu buiten dit blogberichtje te maken, het is wel voor een verdrietige gebeurtenis.

Toen ik gisteren fb opende zag ik dat de hond van Ans overleden was, zo verdrietig, dus heb ik heel snel een kaartje gemaakt en nog snel gepost voor 5 uur. Dus als het goed is heeft ze hem vandaag ontvangen.


Heb een mal van Studio Light SL200 hiervoor genomen, het is een klein kaartje.


Met de tekst van Snellen Crafts DTPCS003, en wat voetjes van Ali.
Rondom het kaartje wat zwarte inkt geblend.


En dit hondje is ook van Ali.

Ans bij deze nog een keer heel veel sterkte XX

En vandaag kreeg ik nog wat kaartjes op de deurmat.


Rechts bovenin is van Diny, linksonder van Ans en daarnaast van GerJanne. Dames heel erg bedankt voor jullie mooie kaarten geniet daar enorm van.

Fijne middag nog vandaag, geniet ervan.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



 

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaartje Elly, zo verdrietig voor Ans en haar man dat Ziva is overleden.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kaartje viel een half uur geleden bij mij op de mat, zo lief van jou om te sturen, dankjewel.
    Fijn dat je mijn kaart ook ontvangen hebt, de post was deze keer snel,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje voor Ans. Zo lief van je om dat meteen te doen!
    En fijn dat mijn kaart ook gekomen is! Je staat nu op de kalender ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ik zag dat ik je datum wel had maar niet bij de verjaarskalender en heb dat gelijk ook genoteerd
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Wat een verdrietig nieuw. Uit ervaring weet ik dat je zo verschrikkelijk veel verdriet kan hebben als je huisdier komt te overlijden, dan is zo'n kaartje wel extra fijn om te krijgen.
    Wat een mooie tekst, ik wist helemaal niet dat deze bestaat in stempel vorm.
    Het zwarte en de silhouet van de hond vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne.
      heb de tekst ook nog niet zo heel lang.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Een prachtig troostrijk kaartje maakte je Elly, het is altijd verdrietig je huisdier te moeten verliezen….onze hond is nu 11,5 jaar en is ook aan het tobben….het besef dat we hem moeten verliezen is alleen al verdrietig….
    Je kreeg nog een paar prachtige kaarten, geniet er maar lekker van! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, je wij zien het ook bij de onze, die is 14, en hopen dat hij nog mee mag verhuizen dus niet blind gaat worden want dan is het voor hem daar niet te doen. Hier kent hij alles.
      Als ik eraan denk wordt ik al verdrietig
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Een heel mooi en lief kaartje heb je voor Ans gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dit verdrietige nieuws: je hebt een super kaartje gemaakt.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief gebaar dat je dit voor Ans gedaan hebt. Mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen