Volgers

zaterdag 4 september 2021

With love

 Goedemorgen,

hier een kaartje voor Vintage and More waar ze om een ronde kaart vroegen voor de challenge.


De mallen die ik gebruikt heb zijn van Crealies en Studio Light.
Dsp uit het journaling boek van Craft Sensations en de losse elementen uit een boekje van DecoTime.


Kwam bij mijn bloemen nog deze mooie kanten bloem tegen, en de blaadjes had ik vorig jaar van Debby gehad.




Waar de tekst vandaan komt weet ik, deze was wit en heb ik nu wat oud gemaakt door te scheuren en bruine inkt eroverheen.

En we krijgen al vele foto's doorgestuurd van onze dochter en haar vriend, wat zien ze daar veel moois en ze maken vele km te voet, zo knap. Heel fijn dat we ze ook kunnen volgen via Polarsteps, elke dag zet ze er een verslag op. Genieten wij hier ook wat mee.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



12 opmerkingen:

  1. Een hele mooie vintage kaart Elly.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, heel veel mooie materialen heb je gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bjoetie weer Elly met heel veel mooie details en creatieve uitspattingen! Fijn om zo je dochter te volgen en heerlijk als je ziet dat ze het fijn hebben!! Kan moeders ook een beetje slapen 😴
    Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige vintage kaart met al die bloemen en de kanten bloem is hier heel mooi bij.
    Fijn om jullie dochter te kunnen volgen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart ELly, mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen