Volgers

maandag 15 november 2021

Good vibes

 Goedemorgen,

ik wil jullie vandaag goed Vibes meegeven heb een planner pagina gemaakt met de leuke fototoestel van Dutch Doobadoo 470.784.027 en het vrolijke vakantie papier van Studio Light SL-ES-MPP06.

En de vakantie kiekjes moeten nog uitgezocht worden en vastgelegd in een boek, vandaar dat ik dit idee ermee kreeg. Je kent dat wel veel foto's gemaakt en nooit de tijd genomen om alles rustig uit te zoeken.




De shaker van Tonic 1659e 50x50mm, dacht ineens die kan hier mooi in, tekst op vellum erachter, en rondom wat parels met de Nuvo drops gemaakt.


Negatief van Studio Light JMA14, met wat afbeeldingen uit het dsp geknipt.




Extra vakje voor de tags, deze en de pijltjes komen uit een plannerset van Craft Emotions 115633/1601.




Het grijze cardstock heb ik bewerkt met waxpaste van Craft Emotions.


Extra label achter het fototoestel, hier kunnen wat herinneringen opgeschreven worden.



En de paperclip wat opgepimpt en deze houd dan mooi het briefje dicht waar de herinneringen op staan.



En hier zie je hem in mijn planner zitten.

Wens jullie een fijne dag vandaag, op het BLOG vinden jullie de gebruikte materialen.

groetjes Elly DT Hobbyshop Veldmaat

fb pagina;



 

19 opmerkingen:

  1. Tis weer geweldig! Wat een werk heb je gehad, maar ja, dat is wat wij leuk vinden hè 😃😃
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. Dit vinden wij zeker heel leuk, freubelen met papier.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Dit is zo ontspannen in te doen, steeds meer dingen erbij verzinnen en dan schuiven en plakken
    Het eind resultaat is verbluffend, héél mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een prachtige creatie, er is weer heel veel te zien, mooi gedaan
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk je planner pagina, jij kan er gewoon mee toveren.
    XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bianca. hihih kon ik dat maar in het echt.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Wat MOOI Elly....ik heb lekker even op mijn gemakje zitten kijken....er zit zoveel op!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Elly, ik bewonder dat altijd zo! Geweldig mooi hoe je alles bij elkaar hebt gedaan en overal aan gedacht hebt. En ook leuk dat je dat dan voor jezelf maakt. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne, ik ga even iets verklappen. Als er deze logo opstaat dan zijn deze creaties niet voor mij maar voor Veldmaat, die planner heb ik wel, en gebruik het dan ook voor de foto's, maar daarna gaan ze richting Haaksbergen.
      Behalve de challenges kaartjes die blijven wel in mijn bezit.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Schitterend creatie Elly mooie kleuren en details, xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creatie, Elly!
    Kom gewoon weer ogen tekort zoveel mooie details!
    Prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi creatie met het leuk dp en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende creatie, daar zit wel een heleboel werk in.
    LIefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Elly en ontzettend veel te zien! Net als de mooie easelkaart die bij mij in de brievenbus lag: dankjewel!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen