Volgers

zondag 14 november 2021

Jarige DT/Muts maatje

 Goedemorgen,

vandaag is mijn DT maatje ofwel mutsje Bianca jarig.

Ik heb dit voor haar gemaakt, gaf me wel de nodige druk, want ze maakt altijd zo van die mooie creaties. En niet schrikken deze had ik in september al gemaakt (dit blogbericht op 21 september).


Ik heb gebruikt gemaakt van de basismal van Studio Light SL396.
En van het dsp Scrap&Me, Rosy Days, waar ze echt van houdt, roze en dit papier,



Klokje is van Craft OClock. Mini vlinder met de Olba tang.
Roze sisal achter de gehele toef gepakt


En geprobeerd alles netjes op te bouwen, deze elementen heb ik uit het dsp geknipt ook de tekst, behalve het grote blad deze is van Craft OClock.


Lintje erbij en ook echt op haar manier erbij gedaan.


Een deel van deze mal had ik eraf gesneden en de mal nog een keer uitgedraaid en ook dat ene stukje eraf en toen deze 2 delen aan elkaar beplakt.
Was ook nog een ding...wat ga ik nu maken ermee, maar gewoon verder gegaan..even laten liggen, en uiteindelijk ben ik er wel blij mee met het eindresultaat.



Ook hieboven komen de mini vlindertjes erin terug.


Deze labels zijn van Marianne Design met teksten van Ali.


De andere zijde.


Ticket is van Studio Light SL-JMA14.
Tekst van Ali.
En de losse elementen die ik op deze gehele achterzijde heb gebruikt die weet ik niet waar die van zijn.


A rose to say you are sweet, deze is van Studio Light ook SL-ALS-STAMPS-02.


Klein envelopje van Veldmaat en hier ook de tickets van SL.


Natuurlijk heb ik deze post al ruim vantevoren opgestuurd, (paar dgn) zodat ze er even naar kan kijken en pas openen op deze dag.
Van Harte Gefeliciteerd Bianca en heb een mooie dag.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


36 opmerkingen:

  1. Wow wat een super mooie creatie Elly prachtig afgewerkt, fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Elly. Het papier is ook erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, ja dat is het zeker dat dsp.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Een hele mooie creatie heb je voor Bianca gemaakt en zo'n mooi designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een groot werk met prachtig resultaat.
    Je hebt ook met heel mooi design papier gewerkt.
    Ik vind dit heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi gemaakt Elly….ook je designpapier is zo mooi…..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart heb je weer gemaakt Elly, super
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig geheel is dit geworden, alles is er mooi aan. Geeft weer een idee wat te doen met deze mal... Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Elly, toevallig gister ook mee bezig geweest

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Coby.
      Dat is idd heel toevallig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Prachtige creatie, Elly
    Daar zal je DTmaatje blij van worden!
    Ook det dessinpapier vind ik erg mooi
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie. Daar zal ze blij mee zijn!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super mooie creatie! Heel mooi gemaakt met een mooi design en prachtig papier. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie creatie heb je gemaakt met het mooie dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gemaakt, Elly. Je hebt prachtig designpapier gebruikt. Heel mooi.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fantastisch mooie creatie Elly ! Bianca zal hier super blij mee zijn. Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow....wat een prachtige creatie heb je voor Bianca gemaakt Elly.....zal ze heel blij mee zijn het is helemaal in haar stijl!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey muts,
    Dat heb je mooi gemaakt voor de jarige muts

    Groetjes de andere muts

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schitterende creatie heb je voor Bianca gemaakt, daar zal ze heel blij mee zijn geweest.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit jarige mutsje mocht deze mooie kaart ontvangen en komt op de prikbord mutsen kaarten hahaha.
    In het echt nog veel mooier.
    Dank je wel XX Bianca

    BeantwoordenVerwijderen