Volgers

vrijdag 31 december 2021

Blok kalender

Hoi hoi,

hier mijn laatste creatie voor de Mutsen Cluppie.


Dit patroon zelf uitgetekend,  had zoiets in het klein weleens gemaakt op een workshop, alleen het bovenste gedeelte, maar dacht ga hem groter maken en nog wat eronder.
Design papier weet niet van wie deze is. Ben heel het lijstje kwijt waar ik alles op genoteerd had.

Rolroosjes die ik ook graag maak.


De maanden die je kan omslaan, Debby en Bianca hebben hem weer heel anders gemaakt, klik op hun namen dan kun je die van hun bewonderen.


Heb er een schuifje ingemaakt.
Foto's waren al eerder gemaakt...anders had ik de juiste datum erop kunnen zetten..maar dit kwam ook allemaal wat onverwachts.





Mocht je hem ook willen maken, er komt op YouTube  een filmpje te staan waar Bianca wat uitlegt.

Zoals jullie lezen is dit mijn laatste bericht als DT van het Mutsen Cluppie,
er komt voor mij een drukke tijd aan...verhuizen.
Maar ook om andere dingen te doen, zoals in de tuin bezig zijn (we krijgen nogal een grote tuin)
en de laatste tijd zat ik alleen maar grote projecten te maken, geen tijd voor leuke kaarten of gewoon zomaar iets. Ook het fb pagina en Instagram moest onderhouden worden,
 ik werd er enorm onrustig van.
Ergens moest een halt komen, en de andere twee mutsen die kon ik echt totaal niet bijbenen.

Een patroon uitwerken kost al veel tijd, en dan de projecten maken die hun die maand gaven, plus een challenge er nog bij die in januari van start ging. Nee ik dacht, dit gaat niet goed, ik ga mezelf helemaal kwijt raken.
Het deed wel zeer, maar het werden verplichtingen en het was geen hobby meer.

Jullie blijven zeker nog genoeg van mij zien, en weer als het lukt op de vaste dagen, het zal heus wat stiller worden rondom mij (vele creaties staan al wel ingepland) ben zelfs met iets leuks al begonnen iets met ijslollie stokjes, en met enveloppen,  maar daar nog even geduld voor.

Vanmiddag mag ik om de Booster, hopend niet ziek ervan.
Wens jullie een goed uiteinde en een gezond 2022.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

24 opmerkingen:

  1. Superrrrr! wat een mooie en handige creatie heb je gemaakt.
    Lijkt mij heel handig op het bureau. Deze ga ik vast nog maken.
    Altijd moeilijk om keuzes te maken maar ik begrijp het heel goed dat je overzicht en rust wil houden.
    Succes met jullie verhuizing.
    Een gezellige jaarwisseling en een gelukkig en creatief nieuwjaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je laatste creatie en werkbeschrijving voor het mutsen cluppie zijn leuk. Je hebt een goede keuze gemaakt voor jezelf. Je hobby moet leuk zijn en geen stress en druk veroorzaken. En met de verhuizing erbij zorgt dat voor extra druk. Succes met de verhuizing en al je mooie creaties die je nog gaat maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creatie Elly logisch dat je keuze moet maken alle ballen in de lucht houden gaat niet. Gezellig jaarwisseling xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie creatie met het leuke dp en leuke details
    een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2022
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer fantastisch gedaan. Goede beslissing. Het moet wel leuk blijven. Wie weet wat de toekomst brengt. Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Margs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie ga vast het filmpje kijken.
    Soms moet je wel eens een besluit nemen om iets minder te gaan doen.
    En met een verhuizing komt heel wat kijken. Succes hier mee.
    Vind het altijd zo knap dat er bloggers zijn die alle dagen er iets opzetten ,gaat mij niet lukken.
    Gezellige jaarwisseling en voor het nieuwe jaar succes met alles wat komen gaat en een goede gezondheid en veel leuke creatieve dingen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt. Ik heb er vele gemist maar heb weer even teruggekeken.
    Veel succes met verhuizen en alle goeds voor 2022 gewenst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi dit kalender creatie Elly!
    Heel knap gemaakt!
    Goed dat je voor jezelf kiest, het is best intens om in opdracht patronen te ontwikkelen
    Ga gewoon van alles kekker genieten!
    Fijne jaarwisseling
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw wat weer een bewerkelijke creatie Elly, het is een bjoetie geworden!
    Ik weet hoeveel tijd het kost om DT-er te zijn hoe leuk ook!
    Heel goed om deze keuze te maken met je voetjes omhoog moeten zitten omdat je uitgevloerd raakt zit je niet op te wachten toch?! Verhuizen is ook creatief bezig zijn, haha veel klus en verhuis plezier en maak er maar een fijne stek van het komende jaar! Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow....prachtige blokkalender heb je gemaakt Elly....zo leuk gedaan!
    Ik ben vanochtend vroeg om mijn boosterprik geweest....nog geen last!
    bedankt voor al je lieve berichtjes op mijn blog van het afgelopen jaar!
    Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuwjaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Elly, zal wel een goede keus voor jou zijn en ik snap het wel. Ik hoop nog veel van je te zien want jou projecten spreken we aan. Nu heb je ook weer wat moois neergezet.
    Ik hoef niet te verhuizen en heb geen grote tuin ik ik kan ook niet alles bijbenen, zelf nu niet als pensionado.😂😂😂

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela. Ja nu ruimte erbij voor andere dingen..meer buiten zijn.
      Hahaha, lekker genieten jij dan, en jullie hoeven me niet te missen, blijf gewoon doen wat ik leuk vind en daar hoort hobbyen zeer zeker bij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Hoi Elly,
    Ik vroeg me de laatste tijd al af, hoe lang gaat ze dit volhouden. Als het werk wordt ipv. hobby dan wordt het teveel, goede keuze heb je gemaakt.
    Je creatie is echt prachtig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja het werd zeer zeker verplichtingen, zat geen liefde bijna meer bij.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Hij is echt prachtig.
    Soms moet je keuzes maken en het moet zeker niet als een verplichting voelen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is echt weer prachtig Elly. Het moet wel een een hobby blijven en geen verplichting, ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, ja was mezelf aan het verliezen, maar ondertussen ben ik weer bijna helemaal terug, gewoon met mn eigen ding, wanneer ik het zelf wil.
      Groetjes Elly

      Verwijderen