Volgers

zaterdag 1 januari 2022

18 jaar

Gelukkig Nieuwjaar lieve volgers en bloggers,

Mijn eerste creatie van dit jaar.


Laatst had Sarah een oproepje om voor haar dochter een kaart te maken, en natuurlijk doen we dit, 18 jaar is ook een mooie leeftijd om er iets speciaals van te maken, hopend mag ze vele kaarten ontvangen.


Als basis een mal van Studio Light SL-GR-CD88.
Behalve de 18, maar de rest zitten allemaal in deze mal.


Hoera is van Craft Emotions.
Afbeelding van Maja Design.


18 mag wel even opvallen deze is van Ali.


Van harte gefeliciteerd een stempel van Marianne Design.
Ik heb allemaal restjes papier gebruikt, ik zag dat laatst bij Renate die had hier een filmpje van gemaakt en dacht oja dat kan ik ook wel eens doen. Leuk van alle restjes, en ik heb er nogal wat.
HIER kun je het filmpje zien.


Op de spetters en op de krul slinger wat gouden glitters aangebracht wel heel weinig, want op het design papier zag je ook wat goud. Dus wilde het ietsjes terug laten komen.

Sarah van harte gefeliciteerd met je dochter en hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben.

En wilde jullie allemaal nog bedanken voor alle reacties die ik heb mogen krijgen op mijn creaties van 2021 superleuk te lezen, op naar een nieuw jaar, nieuwe ronde nieuwe kansen.


Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

23 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Elly wat je al niet kan maken met restjes! Een bruisend en sprankelend nieuwjaar wens ik je toe. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke creatie, daar is de 18jarige ontvangster vast heel erg blij mee.

    Beste wensen voor het nieuwe jaar
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een heel gelukkig en creatief nieuwjaar.
    Je hebt een pracht kaart voor de 18 jarige gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Elly bedankt voor je mooie creatie. Ze vond het heel mooi! Ik wens je een gelukkig en creatief 2022! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor jullie de allerbeste wensen, Elly!
    Wat een mooie felicitatiekaart voor Nomi!
    Liefs en fijne dag, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creatie heb je gemaakt voor de jarige, leuk om restjes te gebruiken.
    Ook voor jou de allerbeste wensen en veel succes met de verhuizing,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi label met het leuke dp en plaatje leuk om zo je restjes op te maken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2022! Succes met de verhuis. Wat een leuke label voor de jarige.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gemaakt hoor.
    Dat papier heb ik ook, ik bewaar ook altijd elke cm van mijn dp, soms om gek van te worden😅
    Nomi heeft veel post gekregen uit Bloggersland.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Haha ik ook veel hoor, ze zullen straks wel zeggen met de verhuis is dit geen oud papier gewoon.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Prachtige creatie voor een 18 jarige Elly!
    Jij ook bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn blog.
    Alle goeds voor 2022 en we gaan gewoon door!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen