Volgers

maandag 3 januari 2022

Fijne verjaardag

Hoi hoi,

verjaarkaartjes zijn weer hard nodig, en ik had er bijna geen meer, hij is wat simpel, maar moest er weer even inkomen.



Design papier en de mask is van Craft Sensation.
Magnolia ingekleurd met mijn zigmarkers.
Het koordje was blauw wit, deze heb ik gekleurd met gilding wax, zodat het wit mooi licht blauw werd.


Envelop is van Studio Light en het kaartje ook, Fijne verjaardag is opgezet met blauwe embossingpoeder. Tekst van Marianne Design.

31 december had ik mijn booster gehad, de volgende dag na onze wandeling werd ik wat slapjes zoals je normaal bij een griepje ook bent of voelt, smiddags toch even een rondje gefietst met mijn vriendin, want het was zo zalig weer en ik dacht alleen stijf te zijn van die dagen thuis.
Maar na het fietsen was een klein rondje maar, even wat kaartjes posten, ben ik de bank ingedoken en niet meer uitgekomen totdat ik naar bed ging.
En gisteren toen ik uit bed stapte was het weer over. Benieuwd hoe lang we hiermee weer door kunnen.

Vele groetjes,

Elly

 

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met deze achtergrond! En wat heb je dat touwtje leuk gekleurd.
    Jammer dat je toch wat last hebt gehad van je booster. Ik ben ook benieuwd hoelang we met deze vaccinatie kunnen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elly, ik ben wel even bezig geweest om je blogje door te lezen, maar heb zoveel moois gezien….teveel om te benoemen. Ook ben ik weer een beetje op de hoogte van wat er bij jullie speelt of gespeeld heeft: die prachtige huldiging van je werk, jullie oude knappe makkertje, afscheid van je mutsencluppie en dan nu de grote stap van jullie verhuizing….
    Heel veel succes met alles en veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma, zo fijn weer wat van je te lezen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Wat een schattig verjaardagskaartje met het leuke afdrukje, ik vind de kleuren erg mooi,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart Elly. Ik heb gelukkig nergens last van gehad na mijn booster.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje.
    Zo lief zoals het meisje bovenop het kadootje zit (ik zie het als een kadootje)
    Mooi gekleurd ook weer.
    Waar zit nou dat kaartje? Met de tekst erop, achter het strikje?
    Ik had hetzelfde met mijn booster, ook héél moe na een paar uur en wat vage hoofdpijn.
    Maar de volgende dag was het allemaal weg en ik ben mooi weer even extra beschermt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne, dat zit in dat envelopje dat kaartje.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Vind de mask die je op je kaartje gebruikt hebt erg mooi. Geeft een leuk effect aan je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje, Elly
    Heel mooi gemaakt,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke digi
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Elly, fijn te horen dat het gistenen al beter ging. Kreeg hem ook 31 dec de booster, flink ziek ben ik er van geweest. Leek wel griep en een spierpijn.... veel geslapen en op de bank gelegen vandaag begin ik me weer mens te voelen.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita. Oh jij een wat langere nasleep.
      Gelukkig nu wat beter.
      groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Schattig kaartje. Ik ga ook weer meedoen met magnolia challenge. Vind het altijd leuk die digis!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga, ja daar blijf je verliefd op he die magnolia.s
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Heel lief kaartje is het. En je hoort het toch wel van veel mensen dat ze naar worden na de vaccinatie. Ik denk dan altijd maar zo: hij werkt dus...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ja idd, onze kids werden vroeger na hun inentingen ook vaak niet lekker, is precies hetzelfde.
      Groetjes Elly

      Verwijderen