Volgers

vrijdag 4 februari 2022

Diary journal

Goedemorgen,

ik kan nu mijn waterval journal ook laten, was even ergens tussen plannen.

Deze creatie was in december al gemaakt toen ik nog bij de mutsjes zat.

Ik heb weer design papier van de Action gebruikt, ook uit oudere blokken. En ik heb mijn journal laten sluiten met een dubbel touw. Lekker stoer vond ik dat.



Deze ronde komt uit een journal boekje van de Action, alles is van Craft Sensations.














Het was weer een heel klusje, maar wel leuk om te maken.

Zometeen even boodschappen doen, en daarna want manlief heeft een snipperdag genomen, gaan we kijken voor een pvc vloer voor onze slaapkamer.
Vorige week waren we geslaagd voor een mooie kast en hij kon ook nog eens op tijd geleverd worden, dus hadden we geluk mee. En zo komen toch aardig in de buurt naar de datum van de sleutel.

Wens jullie een fijn weekeinde toe,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

28 opmerkingen:

  1. Een super mooie waterval journal en dit papier vind ik prachtig. Het inktpotje en pen passen er perfect bij.
    Ik moet er nog wat teksten in maken en dan is het klaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els. Benieuwd hoe de jouwe eruit ziet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Prachtige creaties mooie en leuke details, Succes met het uitzoeken van de pvc vloer gaat vast lukken, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En of dat een karwei was zeg, prachtig ben een aantal keren terug gescrold en nogmaals bekeken.
    PRACHTIG.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jouw journal is prachtig geworden Elly. Mooie details.
    Fijne dag, leuk om spulletjes voor jullie nieuwe huis uit te zoeken. Ik mag vanavond aan het werk, daarna weekend.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie pagina is het weer met alle leuke kleurtjes dp en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sjonge jonge, hoeveel tijd besteed jij aan je creatie, zo mooi weer deze.
    Heel veel te zien, maar zeker niet TE druk, omdat alles zo mooi bij elkaar past.
    Spannend hè, nu alles steeds dichterbij komt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Zal de volgende keer eens inklokken hihih.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Ja dit is beautiful Elly, hier kan ik zo van genieten, wat is er veel te zien...enorm genieten! De action heeft heel mooi papier goed stevig ook!
    Je hebt het weer super mooi gemaakt! Succes met de vloer,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie. Ja ik ben ook verslaafd aan deze blokken, moet ze nu ook even laten liggen hihih, want anders weer zware spullen mee overhuizen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Heel mooi gemaakt Elly
    Prachtig dp ook!
    Daar kun je weer iemand blij mee maken
    Succes met de vloerenjacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creatie weer!
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Elly
    Wauw kei gaaf gedaan .
    Ik vindt het zo leuk maar mijn to do list is zo lang nu haha .
    Fijn weekend
    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Cindy.
      Ja er is teveel om te maken...de mijne gaat nu ook opstapelen omdat ik vanaf nu ook stil lig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Heel gaaf zeg! Ontzettend mooi gemaakt. Ik kan me voorstellen dat het best een werkje was, maar als het dan af is heb je een voldaan gevoel lijkt me.
    En wat leuk van die kast en ben je geslaagd met een vloer? Zo leuk om daarmee bezig te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ja ben geslaagd ik laat de foto's allemaal nog wel zien op mijn blog.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Het is weer een kunstwerkje geworden, heel veel te zien en mooi papier gebruikt. Ik hoop dat je geslaagd bent voor de vloer,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan. Leuk hoe je dat altijd doet.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen