Volgers

vrijdag 4 maart 2022

14 jaar hoera

Goedemorgen,

een tijdje terug deed Sarah een oproepje voor haar zoon wie er een kaart wilde sturen daar hij 14 jaar wordt. Nou daar doe ik wel aan mee hoor.

Met het intypen van dit bericht (2 febr) heb ik al veel van mijn hobbykamer ingepakt. Jeetje wat is het veel en wat moet ik nog veel, toch maar goed dat ik al begonnen was. Ook fijn om dan de vaste kasten gelijk uit te soppen, hoef ik dat ook niet meer te doen.

En was dit ook het allerlaatste kaartje wat ik dan gemaakt heb op mijn hobbyzolder..  vanaf eind maart zal het echt wel stil zijn op mijn blog, want het vooruitwerken is voorbij. Ik zal wel proberen tussendoor wat updates te geven van onze verhuizing.

Maar hier dan de kaart, is wel ietsjes later ingepland omdat het vorige week al vol zat.


De basis is de leuke Dutch Doobadoo 470.784.071.
En het design papier wat ik gebruikt heb is van Stamperia.


Sorry Sarah ik had helemaal niks meer van computers ofzo, dus hopend vind Moriander deze ook mooi.
De tickets van zijn Ali en de teksten van Marianne Design.
Radar bovenin van Joy!Crafts.


Een postzegel nog gevonden in dezelfde kleuren. Had ook nog wat gespetterd met zwarte verf en een beetje gedoodeld.


De ronde stans Van harte is van Marianne Design en deze radars ook van Joy!Crafts.


14 een mal van Dutch Doobadoo 470.456.003.


En de leuke paperclip is van Ali.

Nou hopend heeft Moriander vele kaarten gehad, en dat het een leuke verrassing was.

Nog 2 nachtjes en dan whoppa kunnen we gaan beginnen, mijn man heeft samen met mij 2 weken vrij genomen. Alleen op school moet ik nog wel werken, maar misschien goed om er even uit te zijn.
Daarna gaan we weer gewoon werken en heeft mijn man een week later nog een weekje vrij genomen.
Wel fijn, want we zullen dat zeker heel hard nodig hebben.
Spannenddddddddddddddd.....

En update over mijn controle bezoek van afgelopen maandag:
Plekje bij mijn wenkbrauw was niks zei ze een gesprongen ader, alhoewel dit zo niet begonnen was eind november, op mijn arm dacht ze dat ik dat ik zelf kapot had gekrabd omdat ik een erg droge huid heb vertelde ze.  Ik moest deze wel in de gaten houden 3 mnd, verandert hij dan gelijk terugbellen en voor de rest over een jaar weer op controle. 

En deze kaart laat ik meedoen bij Hobbyshop Veldmaat daar vragen ze om een Dutch Doobadoo mal.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


38 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief om zo'n mooie kaart te maken voor de zoon van Sarah.
    Wat fijn dat je plekje s goed zijn en ook fijn dat je daarmee onder controle blijft.
    De weken vakantie zullen jullie heel hard nodig hebben met een verhuizing want er komt zoveel bij kijken.
    Heel veel succes Elly en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els.
      Ja heb echt al de kriebels vandaag.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een prachtige kaart , deze gaat hij fantastische vinden , mooie kleuren .
    We gaan je mooie kaarten missen maar komen vast weer mooie kaarten als jullie huis op orde is.
    Succes met de verhuizing .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan, dat is lief.
      Ik zal ook veel missen hier...maar probeer er wel iedere keer even voor te gaan zitten.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Schitterende kaart!! Straks als de verhuizing gedaan is en je weer gesetteld bent dan gaan ik me weer verheugen dan volgen er zeker vele creaties op je blog. Goed dat je op controle bent geweest altijd fijn als het weer nagekeken is. Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart! Als de verhuizing straks achter de rug is, zien we vanzelf wel weer een keer jouw mooie creaties voorbij komen. Heel veel succes met alles!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Elly, er is heel veel op te zien. Fijn dat je weer op controle bent geweest, je kunt er niet voorzichtig genoeg mee zijn.
    En heel veel succes met je verhuizing. Strakts weer lekker kaarten maken als je weer gesetteld bent.
    Dank je wel voor je deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Heel veel succes met de verhuizing. Kijk erna uit als de verhuizing achter de rug is om weer creaties van je te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh oh, wat een prachtige kaart weer.
    Zo knap, zelfs voor een jongen weet jij je eigen stijl te gebruiken.
    Heel mooi.
    Spannende tijd voor jullie, héél veel succes!!
    En fijn dat de controle in het zkh goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Wat een compliment...
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Een mooi stoer kaartje voor de 14-jarige.
    Dit heb je wel heel leuk in elkaar gezet.
    Top gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor een jongen die 14 jaar wordt, hele mooie kaart Elly. Geeft het niet 'n beetje weemoed, de laatste kaart zo vanaf je oude plekje? Ook heel fijn dat je goede berichten hebt wat betreft de ziekenhuiscontrôle! Wens jullie alle sterkte en succes die jullie nodig gaan hebben, de komende tijd... En we zien je wel weer verschijnen. Mooie dag vandaag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja het was raar, maar merk dat ik het heel af en toe mis. Maar dit is na morgen niet meer van toepassing, want we zijn heel druk in de weer.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. wat een mooi kaartje met de stoere elementen
    fijn een goede uitslag
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart voor de jarige lekker stoer met de zwarte accenten Elly! Nu wordt het spannend hè nog twee nachtjes slapen hihi Hele goede verhuizing en dat alles voorspoedig mag gaan! Super ook een fijne uitslag in het ziekenhuis!!!
    Fijn weekend en groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie, ja had echt de kriebels vanmorgen, nu gaat het weer...
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Wat een leuke kaartvoor Moriander, Elly
    Leuk gemaakt!
    Wat fijn dat de uitslag goed is!
    Nukunnen jullie je op de verhuizing storten, succes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Elly....zo leuk gedaan in deze kleuren!
    Ik heb je een beetje verwaarloosd zie ik....sorry....mar wijn zijn bijna elke dag aan de wandel of we passen op....en daar steekt allemaal veel tijd in!
    De kaartjes voor je schoonzoons zijn ook prachtig!
    Heel veel succes met de verhuis....moest deze week nog aan je denken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Van de week nog vrij dicht in de buurt geweest toen ik alleen ging fietsen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  14. Wat een prachtige kaart voor de 14jarige!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele gave kaart voor een 14 jarige. Deze DDD mal is zo leuk, ik heb hem ook gekocht. En succes van de week en met de verhuizing.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette. Ja hij is erg leuk deze mal.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  16. Wat heb je een mooie en stoere kaart gemaakt, leuk model en mooie kleuren, succes met het nieuwe huis en de verhuizing,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Elly,
    wat een prachtige kaart voor Moriander. Zal hij toch wel super vinden, zoveel te zien.
    Heel veel sterkte met de verhuizing. Altijd een hele klus.
    En fijn d at het bericht van de arts toch goed was!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creatie weer Elly!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart voor een 14 jarige!
    Succes met de verhuizing en het klussen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty
    កាស៊ីណូ

    BeantwoordenVerwijderen