Volgers

zaterdag 5 maart 2022

Trap op trap af

Hoi hoi,

nog 1 nachtje:


vandaag hebben we de zolder leeggehaald al mijn hobbykasten zijn naar beneden gehaald en nog andere kasten, wat was dit zwaar werk, en samen werken met manlief....gaat hier niet altijd lekker, ofwel met vrouwlief als hij dit bericht zou intikken hahahaha.

Maar het staat beneden en echt wat veel, morgenochtend om 8 uur gaat hij de aanhanger bij kennissen en dan gaan we beginnen en zoveel mogelijk de boel overladen.
Onze oudste dochter met haar vriend helpt, mijn vriendin komt ook even totdat ze weg moet, en mijn schoonzus met haar man. 
Onze jongste dochter zit met haar vriend hierboven in quarantaine sinds afgelopen dinsdag, echt zo vreselijk balen! Vandaag hebben wij ons getest en gelukkig negatief, ook hebben wij nog nergens last van. Dus daar veel voor zorgen, dat ze op tijd hun eten en drinken krijgen. Morgen hadden ze eruit gemogen maar ze hebben helaas nog klachten.


En vandaag deden ze eten bestellen voor ons omdat wij zo voor hun gezorgd hadden, heel lief en het was zeer lekker, iets te pittig de mijne. We lieten ons verrassen.

Afgelopen dinsdag waren we bij de notaris geweest en hebben we getekend dus is het officieel ons huis:

Maar die man kon niet eerder verhuizen, vandaag is hij overgegaan, we kennen elkaar goed, dus gingen we hiermee akkoord.

Door de spanning ben ik wat gaan ontstressen en was ik smiddags met de fiets op pad gegaan, het was toen heerlijk weer.





Als het goed is herkent Diny het hier wel, is heel dicht bij haar.

En had ik jullie verteld dat ik mijn haren had opgestuurd wat ik jaren bewaard had?



Kreeg van de week post, een bedankje er zat een spiegeltje bij, fijn dan weet ik dat het goed ontvangen is. Vond het toch eng dit op te sturen.


En vanmorgen hebben we ons pvc vloer opgehaald, hij is echt zoveel lichter als onze laminaat vloer van hier. We zijn er heel blij mee. En ook zijn we op pad geweest voor behang in de slaapkamer, dus we kunnen aan de slag daar. Maandag leveren ze de kledingkast.
Ja ik spring van de hak op de tak, merk dat het wat energie kost om snel een berichtje te maken, maar ik had het beloofd.


Dit stond vd week al beneden, dit is al mijn papier en mijn mallen en mappen/


Toen nog wat meer erbij...en een foto van hoe het nu is heb ik niet..maar dat kunnen jullie wel voorstellen, echt overal staat wel wat.

Ik wens jullie een fijne avond en een mooie zondag,

rondje blog gaat het nu niet meer worden, hoop morgen..

vele groetjes en tot gauw,

Elly
















 

22 opmerkingen:

  1. Hoi Elly,
    wat gezellig om allemaal te lezen, vooral als je zelf niet hoeft te verhuizen. Maar het gaat vast helemaal goed komen. Veel sterkte, beterschap voor je dochter en vriend en mooie vlecht had je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne. Ja voor een ander idd prima hihihi, maar we zijn wakker en gaan om 8 uur beginnen, beiden zijn we gezond zenuwachtig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een werk heb jij en je man verzet een hele klus. Nu gaat het gebeuren spullen over brengen en klussen in het huis succes voor vandaag. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met de verhuizing Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pfff zo te lezen heel erg druk en wat tegenslag met die akelige corona. Zo fijn dat je wel even de fiets hebt gepakt om te on-stressen.
    Succes met jullie verhuizing.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad Elly
    Ik benijd je niet, zou totaal geen zin in verhuizen hebben, maar jullie hebben er naar toegeleefd
    Toch ook een heel leuk vooruitzicht om als het ware opnieuw nieuw te gaan wonen!
    Sterkte voor je dochter dat is jammer dat dat er nou net ook nog bij moest...
    Succes met de verhuizing!
    Slim dat je even bent gaan fietsen
    En wat een mooie vlecht heb je gedoneerd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vele handen maken licht werk, het komt vast helemaal goed en dan gaan jullie genieten in jullie nieuwe huis.
    Goed idee om even te gaan fietsen, lekker je hoofd leeg maken,veel succes vandaag
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er klinkt wat spanning uit je bericht, hihi, je zal wel op van de zenuwen zijn.
    Rustig adem blijven halen en laat het maar gewoon over je heen komen.
    Mijn moeder zegt altijd, aan deze dag komt ook weer een eind en dan is alles weer voorbij, en zo is het.
    Heel veel sterkte en succes.
    Straks weer lekker in een nieuw, mooi, eigen huis het voorjaar in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel succes met de verhuizing.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een werk he zo'n verhuizing! Heel veel sterkte en straks lekker genieten in jullie nieuwe huis.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dankjewel voor je update, dat je dit er ook nog bij doet Elly. Alles zal wel heeeel veel energie kosten... maar je moet maar denken: er gaat ook weer een einde aan komen... Maar voordat het zover is, is er ook veel water naar de zee gestroomd... Heel veel STERKTE gewenst Elly en hou je haaks!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat vervelend dat je dochter op haar kamer moet zitten. Het lijkt me een heel gedoe een verhuizing, je hebt gelijk dat je even ging fietsen.
    Sterkte met alles, Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trudy. Nou het is idd een heel gedoe, chaotisch ook, waar laat je waar, en je loopt je vaak voorbij dat ik het niet meer kon bijhouden.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Beterschap voor je dochter en heel veel sterkte gewenst bij de verhuizing. Tsjonge tsjonge je zit nu even in de chaos maar straks kan je genieten en als je zo nu en dan naar buiten gaat, gaat het vast goedkomen. Succes gewenst! groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen