Volgers

donderdag 10 maart 2022

Let's celebrate

Goedemorgen,

vandaag is Daphne in blogland jarig, voor heb ik deze kaart gemaakt...


Het is een model van Studio Light en het papier en elementen zijn van DecoTime.


Hmmm lekker zo'n wafel, krijg er gelijk trek in.


Klein envelopje van Studio Light met een stempel die ik met kerst gekregen had.
Rondom de mini bloemetjes van Joy!Crafts.


Deze magnolia is ingekleurd met de brushmarkers. Dit bericht is gemaakt op 7 januari en de volgende dag had ik een kleur workshop van Jolanda Schalken ook met de alcohol markers.
Misschien heb ik ondertussen die al ergens laten zien of ik moet ze nog showen.


Van harte, deze letters zijn van Craft Emotions.

Daphne, ik wens je een fijne dag vandaag, eindelijk mag de envelop open, ja ik ben niet aardig geweest voor vele blogvriendinnen om het weken van tevoren te versturen, vergeven jullie het mij hihihi.
 Of ik gelijk reageer op mijn blog weet ik niet..we zijn druk met de verhuis, maar zodra ik rustig zit zal ik alles zeker even nalopen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

26 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje voor de jarige met de leuke stempel, kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart heb je voor Daphne gemaakt.
    Succes met de verhuizing.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende verjaardagskaart Elly zoveel leuke ne mooie details. Bij mij ligt hij ongeopend nog mooi te wachten tot zondag :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh lekker die wafel, wat heb je een superleuke kaart gemaakt,
    heel erg mooi.
    Succes met het verhuizen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk en lief kaartje! Wat heb je mooi papier gebruikt en wat een schattige Magnolia!
    Succes met verhuizen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige felicitatiekaart, Elly
    Heel mooi gemaakt en wat slim om zo van te voren de kaarten te maken, niemand neemt het je kwalijk als daar je hoofd op dit moment niet naar staat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wát 'n mooie en gezellige kaart Elly, ook mooi DP gebruikt! Ja lekker zo'n wafel... en het schattige plaatje mooi ingekleurd. Wat 'n werk moeten die bloemetjes zijn geweest, mooi gedaan hoor! Succes en sterkte voor jullie.
    Ook een mooie dag, jullie treffen het bijzonder met het weer!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele leuke kaart heb je voor Daphne gemaakt Elly en die wafel is inderdaad net echt,ik zou er zo een hap van willen nemen hihi. Succes met de verhuis, jullie hebben er wel mooi weer op.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart voor Daphne. Ik vind dat heel slim om op tijd te versturen nu je in de verhuis zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart voor Daphne!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen