Volgers

woensdag 16 maart 2022

Games

Goedemorgen,

vorige week was ons neefje jarig en daar had ik deze creatie voor gemaakt.


De basis is een mal van Studio Light die ik met kerst had gekregen, maar deze past niet door mijn stansapparaat, veel te groot.
Nu zeiden ze gewoon overtekenen nou dat had ik gedaan, maar dat komt dan net allemaal niet uit. Wie weet komt er in de toekomst een grotere stansmachine of ik ga iemand anders hier blij mee maken.
Want nu blijft deze mal dan toch maar staan.
Dsp komt uit mijn restjesbak en de elemementen zijn uit een luxe paperpad van DecoTime.


De bingo kaart is een stempel van Joy!Crafts.


Staafje is van de Action en hier heb ik geld in gestopt.
De randen touw geplakt met de lijmpistool om het iets stoerder te laten lijken.
Ons neefje houdt graag van spelletjes op zn ipad en telefoon.


Wens jullie een fijne dag.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

23 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt. Super stoer.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere verjaardagskaart en zo leuk met dat touw er omheen.
    Als je stans 15 cm breed is past hij wel gewoon door een stans apparaat, maar de lengte kan je in 2 x doen.
    Je plakt je stans met tape goed vast op je papier en ga ongeveer de helft stansen. Dan draai je het geheel om en stans de andere helft. Als de stans breder is dan 15 cm past hij niet in je kleine stans apparaat.
    Succes en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els.
      Nee dat gaat niet, deze is in zn gheel zo groot. Maar klopt zo doe ik het wel met langere mallen.
      Bedankt voor het meedenken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Super stoere kaart voor je neefje. Mooi gemaakt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een stoer kaartje met de leuke game elementen erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie en stoere kaart heb je voor je neefje gemaakt, helemaal perfect met de game elementen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie creatie, Elly
    Stoer met die game accessoires
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n gave creatie voor jullie neefje, Elly. Daar zal hij wel content mee zijn geweest. Lekker stoer voor een jongen, mooie elementen erin. Leuk dat je bent gaan volgen, hartelijk welkom!
    Fijne dag vandaag en veel succes!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is jammer zeg dat je deze mal niet kan gebruiken.
    Wie weet kan je het met iemand ruilen?!
    Dit is wel een heel erg leuk games kaartje, wat leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh hij is toch heel erg leuk geworden. Je neef zal hem ongetwijfeld bijzonder vinden. Ja, jammer is dat hè, als zon stans dan niet past. Ik heb een grote machine, maar gebruik hem alleen als ik een stans heb die niet door de cuttlebug past, want het is eigenlijk een beetje een miskoop geweest. Dus goed kijken als je er een koopt, welke je dan koopt…

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel GerJanne.
      Ja ik ben zeer tevreden over mijn stansmachine nog..maar de stansen worden wel steeds groter vind ik.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Wat een super gave en leuke creatie voor je neefje!
    Door mijn Cuttlebug passen ook de grotere mallen niet zoals bijvoorbeeld die grote ronde van Marianne Design.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen