Volgers

maandag 14 maart 2022

Trouwkaart

Goedemorgen,

Ik heb een trouwkaartje gemaakt naar aanleiding van Renate haar Samen Creatief van 8 febr., het is een gatefoldcard.

Deze had ik ook al eventjes af, maar om zo weinig mogelijk stil te vallen op mijn blog had ik hem een paar weken later ingepland.


Design papier is van Maja Design, deze is zo mooi (vind ik dan) en die heeft eigenlijk ook heel weinig nodig qua aankleding. En ik heb het met een strikje laten sluiten.



De borderrand is van Joy!Crafts.


Hartje van Marianne Design met een satijnstrikje.


En deze hartjes van Studio Light.


Aan de zijflappen een bandje gemaakt waar een kaartje achter gestoken wordt.


Tekst van Marianne Design en Joy!Crafts.


Hij lijkt ingewikkeld maar is heel gemakkelijk, en een zeer verrassend kaart als je hem openmaakt.
In december sprak iemand me eens aan of ik iets voor haar dochter zou willen maken, die trouwt over een paar maanden, misschien dat ze dit wel mooi vind, want het is geen 'gewone kaart'. 


Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

27 opmerkingen:

  1. Mooie trouwkaart Elly en leuk met deze borderrand. Maakt het helemaal af.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het kan dan wel makkelijk zijn, het lijkt mij een wereld opgave...wat ziet dat er mooi uit zeg!!.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moest een stukje teruglezen op je blog Elly maar ben weer bij…
    Je creaties zijn zoals altijd prachtig, ik zag ook veel mooie ieniemienie bloemetjes…mijn lievelings!
    Ik heb genoten van je verhuisperikelen en de mooie foto’s, wat word het mooi en wat een werk, sterkte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Elly!
    Was leuk om je gisteren even te zien.
    Jullie waren druk aan het werk....komt vast goed!
    Groetjes en succes met alles,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi vouwkaartje met de mooie randjes erlangs, leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart! En een mooi model!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou het blog meteen "stil" laten vallen hoor, we pikken de draad wel weer op bij je!
    Mooi model kaart en ja prachtig papier en randjes...super voor een bruidskaart! Succes met je andere bezigheden!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief Gerie...maar dat kan ik niet echt..hihi
      Dank je wel, groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en wat een mooi maar super ingewikkeld model!
    Als je even niks op je blog zet is dat echt niet zo erg. Komt later wel weer.
    Succes en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige trouwkaart in een heel mooi model en met superleuk papier.
    Ik heb je vorige post ook gelezen, jullie hebben heel hard gewerkt. Leuke bordjes waar jullie de friet van eten..
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja hahaha dat waren de bordjes die al mee over gegaan waren.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  10. Prachtige kaart zeg!
    Woow Elly jullie zijn hard aan het werknin het nieuwe huis, ziet er al mooi uit!
    Succes en lief Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is idd geen 'gewone' kaart Elly, dit is gewoon een schitterende kaart! Ziet er wel ingewikkeld uit zo op het oog. Heel mooi gedaan, ook mooi papier. GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, dit is een heel speciale kaart! Wat geweldig mooi! Daar heb je weer zoveel zorg aan besteedt! Supermooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige bruidskaart Elly! Mooi papiertjes en details een heel leuk model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart, Elly. Heel dsp heb je gebruikt, er is heel veel te zien op je kaart.
    Leuk dat je hem gemaakt hebt.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Renate. Hij was ook erg leuk om te maken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen