Volgers

maandag 25 april 2022

Fijne dag

Goedemorgen,

vandaag weer een tasje om te laten zien, maar deze keer een opgepimpt tasje. Deze tasjes worden bij CreaBri uitgedeeld en ik vond het wel leuk om deze leuke afbeelding erop te doen.

Leuk om kado te geven, voor moederdag, of een communie.



Dit schattig meisje is van Craft Emotions Kate 3 130501/1530.
Ik heb ze ingekleurd met de Triblend Spectrum Noir Markers, deze zijn in de aanbieding bij CreaBri en vind je HIER,
Ik heb de volgende kleurtjes gebruikt:
Huid: Fair Skin Blend S6 - 7 - 8
Tan Blend TN1
Wang: Antique Pink Blend AP 2 - 3 - FS6
Ogen: Ice Grey Blend IG 2 - 4
Haren: Gold Brown Shades GB 6 -7 - 8
Muted Brown Blend MB 1 - 2 - 3


Hier heb ik een mask gebruikt en deze is van Craft Emotions 185070/1287 en met distress ink Stormy Sky en Walnut Stain.
Zwarte fineliner en een witte gelpen, voor wat accenten aan te brengen.


Deze bloemen heb ik overgetekend van de mask en daarna uitgeknipt en wat beinkt met distress ink Peacock Feathers en Wild Honey. Het hartje van de bloem is van Craft Emotions 115633/0510.
Blaadjes van Marianne Design LR0547.



Voor de bloemen heb ik de volgende kleuren van Triblend gebruikt:
Blue Turquoise Shades BT 7 - 8 - 9
Blue Turquoise Blend BT 3 - 4 - 5
Blaadjes:
Dark Green Blend DG 1 -2 - 3.

Fijne dag zijn letters van Craft Emotions 115633/0163.

Dit tasje is te zien bij CreaBri te Schijf en ook mijn creatie die as woensdag online komt.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

fb pagina CreaBri:

 

25 opmerkingen:

  1. Zo leuk om een tasje te pimpen en deze ziet er prachtig uit Elly. De bloemen vind ik super mooi!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dit er gezellig uit Elly, een heel leuk idee en de ontvanger van dit tasje zal niet weten we ze ziet…schitterend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautasje, Elly
    Heel vrolijk!
    Prachtig ingekleurd met de markers!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit tasje er gezellig uit Elly. Heel mooi gemaakt!
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is super leuk. Ik heb de mail van een tasje gekocht en wil dat ook gaan maken.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marga. Oh leuk, reuze benieuwd hoe de jouwe er gaat uitzien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat een leuk idee zo en mooi fel kleurtje, word je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ciela, ik vind het meisje zo schattig daar wordt ik weer vrolijk van.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  7. Wat mooi gedaan Elly, het tasje is op zich al een cadeautje! Je bloemen vind ik ook erg mooi. Fijn geheel zo.
    En 'n fijne dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk gedaan. Zo mooi geworden, is al een cadeautje op zich.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie opvallende kleuren.
    Je maakte er een heel leuk tasje van wat super handig is om ooit een leuk kadootje in te doen.
    Maar eerst even goed in het zicht zetten om zelf van te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi en vrolijk tasje is het geworden, leuke stempel en ook de bloemetjes passen er super bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk en grappig tasje heb je gemaakt! Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig tasje heb je gemaakt, in het echt is het nog mooier. Ik heb het in hun winkel kunnen bewonderen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rina. Oh leuk, fijne winkel is het ook. Wie weet komen wel elkaar daar eens tegen.
      groetjes Elly

      Verwijderen