Volgers

woensdag 27 april 2022

Sunny Greetings

Goedemorgen,

we zitten weer in het midden van de week, het vliegt gewoon voorbij.

Vandaag Koningsdag, en de creatie toevallig in de goede kleur gemaakt.

Nu heb ik een kleine label gemaakt met een label pons van Vaessen. Label altijd mooi om aan een bloemstuk of een kadootje te hangen, je kunt er nooit genoeg van hebben,


De afdrukjes zijn van Joy!Crafts 6410/0540 Echinacea Flower.
Deze heb ik ook ingekleurd met de Triblend, ik vind ze heel fijn kleuren.


Voor de bloemen heb ik de volgende kleuren gebruikt:
Bloem:
Orange Blend OR 1 - 2 - 3
Light Yellow Blend LY2
Takje:
Yellow Green Blend YG 1 - 2 - 3
Het hartje:
Gold Yellow Blend GY 2 - 3 - 5.

De tekst zit ook bij deze stempelset van de bloemen.
HIER vind je deze stempel.




Nog een kleiner labetje voor erin, waar je persoonlijke tekst op kunt zetten, deze heb ik bewerkt met een mask van Joy!Crafts 006005/0015, en distress ink Rusty Hinge. Het dsp is van Marianne Design waar ook een stickervelletje zit met tekst.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

CreaEl

ps: ik kon altijd een hokje aanvinken zodat ik een melding kreeg wanneer iemand mijn blog bezocht heeft, dat hokje is weg sinds vandaag, ben daar niet zo blij mee. Maar hoor zelfs dat sommige niet meer kunnen reageren bij anderen, zo vervelend allemaal die veranderingen.

 

28 opmerkingen:

  1. Een prachtige label kaart en de bloemen heb je heel mooi ingekleurd. De kleine label vind ik super gaaf met de mask erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Ha Elly,
      ik heb dat hokje nog nooit opgemerkt, maar ik lees dat ik ook niet meer hoef te zoeken.๐Ÿ˜‚
      Je creatie is heel mooi geworden. Leuk zo die label met het kleine label erin. Een heel mooi geheel.

      Verwijderen
    3. Ja dit was zo handig keek ik op mn mobiel bij mijn mail en dan zag ik dat er reacties waren, dan ging ik later de dag terug naar mijn blog om jullie te beantwoorden.

      Verwijderen
  2. Dat heb je weer leuk gedaan Elly!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Elly deze sunny greetings leuke details, de vorige post is ook al zo mooi, fijne dag en geniet van het terras Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita, het was heel gezellig.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Ja, heel lastig ik krijg ook geen melding als ik een reactie heb, dus het blijft opletten.
    Je maakte een mooie tag met een kleine tag er in,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was ook wat ik dacht, wat een mooie kleur, past bij vandaag๐Ÿ˜‰.
    Mooi gemaakt weer een inderdaad heel handig voor de voorraad, kan je zo pakken als je het nodig hebt.
    Ja, Blogger........grrrr....... het houdt ons mooi bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Zeker handig, alleen deze creatie is voor de winkel.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Je hebt een mooie stempel ook mooi ingekleurd Elly en een leuk label ermee gemaakt. Ook nog net in de kleur van vandaag. ๐Ÿ˜‰
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Elly!
    Ik heb je een beetje verwaarloosd de afgelopen tijd....maar zag heel veel moois voorbijkomen.
    Ik heb gewoon de tijd niet op dit moment om te bloggen.
    Wij zijn veel buiten en wandelen en fietsen graag en soms wil je nog wat maken....en dan blijft het bloggen hangen he!
    Geniet nog van deze mooie Koningsdag,
    Diny
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Geeft toch niet, bloggen staat niet op 1 he. We moeten blij zijn om naar buiten te kunnen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Het zijn hele mooie stempels ben er ook mee aan de slag gegaan. Je hebt een heel mooie vrolijke label gemaakt. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend mooi geworden. Ook zo mooi gekleurd. Vind het ook erg leuk hoe je heel subtiel het nog hebt bewerkt met de stencil.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie creatie Elly.
    Zo jammer he al die veranderingen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette.
      ja zeer jammer, maakt het er allemaal niet leuker op.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  11. Hele mooie creatie met die zonnebloemen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi gemaakt dat label in een label! Lekker zomers deze labels! Van blogger snap ik ook niks meer!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat mooi en wat een leuke labelstans !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen