Volgers

woensdag 6 april 2022

Mijn Schatkaart

Goedemorgen,

Eergisteren na mijn dagje thuis aan de poets en heerlijk mn draai kunnen vinden die dag, ben ik savonds deze kaart gaan maken voor de fb Mijn Schatkaart.


Was aan het neuzen tussen mijn papierblokken, alles staat nog anders, waardoor ik nu nog door elke blok bijna heen moet. En toen zag ik deze staan die ik nog niet eerder gebruikt had.
Het is een boekje van de Action Design Paperpad Deluxe van Craft Univers.
Het zijn allemaal stukjes dsp met verschillende maten, het onderste strookje zat ook op die pagina, en heb deze zo opgelost dat het wel paste op deze kaart.


Een pop-up kaartje, het lichtere dsp is een klein blokje van de Action van Craft Sensations, echt een hele oude, alle elementen komen uit het boekje ook.



Randjes wat gedoodeld met een roze fineliner.


En hier dan ruimte voor eigen tekst.

Wens jullie een fijne woensdag,

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

37 opmerkingen:

  1. Een hele leuke pop-up kaart met dit mooie DP.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de leuke kleuren dp en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en heel mooi papier.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pop-up kaart Elly
    Fijn dat je toch relatief snel je draai hebt gevonden!
    Fijne dsg liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Ja ik voel me al goed thuis.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart mooie kleuren!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie pop-up kaart Elly. Heel gaaf gedaan met deze kleuren en ook mooi op de foto gezet!
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja jij zal je spulletjes weer opnieuw moeten vinden want alles staat anders. Komt wel weer goed je komt alles vanzelf weer tegen, hihi Zo goed hoe jullie pop up kaarten maken en het ziet er weer heel mooi uit!
    Fijne dag verder Elly,
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie...ja zal zeker goed komen.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat is deze mooi geworden. Ook zulke mooi papier gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je creativiteit is er niet minder op geworden Elly, erg leuk hoe je dit model hebt uitgewerkt met het mooie papier xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een mooie pop-up kaart gemaakt, superleuk papier heb je gebruikt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige pop=up kaart heb je gemaakt Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende pop up kaart Elly!
    Heel mooie papiertjes, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat heb je dat weer leuk gedaan Elly! Supermodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige popupkaart en wat een mooi papier heb je gebruikt! Bij DCL is een challenge voor een popupkaart, ik moet nog even uitzoeken hoe ik dat moet maken!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi hoor.
    Ik hou erg van deze kleuren.
    Je zal steeds meer je draai gaan vinden in jullie nieuwe huis, het heeft gewoon even tijd nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig pop up kaart, met mooi kleur gebruik.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een mooie pop up kaart heb je gemaakt, mooie kleuren gecombineerd en gezellig afgewerkt met de roze doodle. Fijne dag, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart zeg. Heb even op je blog zitten. Leuk hoor wat je maakt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, ook de kleuren!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een leuke pop-up kaart met dit prachtige DP, ik had deze gemist in mijn leeslijst, en verhip de vorige ook al blogger doet echt raar. het zijn weer prachtige creaties Elly. Je zult binnen no time weer je spullen kunnen vinden heb ik ook als ik de boel verplaats.

    BeantwoordenVerwijderen