Volgers

woensdag 6 april 2022

Today is the day

Goedemorgen,

vandaag een kaartje wat ik gemaakt had op een zondagmiddag (13 febr) bij mijn vriendin.

Waarom ik hem zo laat hier laat zien? Om toch iets te kunnen laten zien op mijn blog, anders is het wel superstil hier. Deze kaart was van de februari challenge bij Mijn Schatkaart.  Ik heb hem daar al geplaatst want de challenge liep tot 26 februari.


Het was wel een uitdaging, want ik had geen mallen, geen decoratie, mocht alles pakken bij mijn vriendin hoor, maar jullie kennen me, niks is zo gemakkelijk als tussen je eigen spullen neuzen, maar ik ben toch blij met het eindresultaat, hij is simpel en alles komt uit het blok van Craft Sensations.
Heb zelfs de foto's op haar bureau gemaakt, want ook mijn fotostudio was al ingepakt.


Met een witte gelpen rondom wat geschreven.


Zelfs niet beinkt, maar vond dat hier ook niet nodig, doordat ik de randjes ruw heb gemaakt komt het witte iets meer naar boven op de donkere achtergrond.





Enjoy your day, deze strookjes vind je ook in het blok. En hier ruimte om je persoonlijke groet op te kunnen zetten. Dus ook zonder stempels gewerkt, hoe basic kun je zijn.


En hier met een zwarte fineliner dezelfde tekst gezet als wat op het strookje staat.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag.

Groetjes,

Elly

fb pagina:


4 opmerkingen:

  1. Vreemd dat ik deze kaart nu pas zie, het is een leuk model, deze Dutch fold card, je hebt er iets moois van gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ans. Ja klopt deze kwam te vroeg online heb hem toen even in concept gezet, vrijdag weer geplaatst maar hij kwam terug op de datum waarop hij ingepland stond.
      Groetjes Elly

      Verwijderen