Volgers

zondag 1 mei 2022

Enveloppen album

Goedemorgen,

vandaag een reminder wat ik laat zien van de challenge 166 die loopt bij KIC, deze keer willen we bloemen zien op jullie creatie.

Hiervoor heb ik een albumpje gemaakt en wel van enveloppen, ook hiervan heb ik een patroon uitgeschreven en kun je vinden bij Bestanden op de fb groep.


De album heb ik laten sluiten met een bellyband.
Het design papier wat ook vol bloemen staat is van Craft O Clock Vintage Tresure.
Ook deze album had ik (niet schrikken) klaar een dag na kerst. Toen ik besloten had met sommige dingen te stoppen kreeg ik ineens inspiratie, en hier kan ik als ik wil iets laten zien, lukt het niet dan hoeft het ook niet, en dit werkt super relaxed dan voor me.


Een bloementoef, de grootste bloem had ik zelf gemaakt de rest zijn kant en klare, de blaadjes ook maar had ook een paar blaadjes nog uitgedraaid.


In de voorpagina iets uitgesneden zodat ik daarin ook een tag kon doen.


De klok en de tekst komen niet uit dit design papier.


Deze album bestaat uit vier standaard enveloppen.


Echt van restjes gemaakt deze label, vond het zonde om een nieuwe vel te pakken terwijl ik nog zoveel stukjes had, en dat vind ik wel leuk dit gepuzzel.






In de middelste pagina's heb ik 2 grote labels/kaarten gedaan, deze enveloppen zijn dan ook aan de lange kant opengesneden.





En deze label is ook van restjes gemaakt.




Op de achterzijde genoeg ruimte om te schrijven of een foto te plakken.


De achterzijde.


Vinden jullie het leuk ook mee te doen?
Dan kunnen jullie je foto/creatie HIER linken.

Heb een fijne zondag,

groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:




20 opmerkingen:

  1. wow prachtig Elly, toch kan jij dat wel, nooit gemaakt zou ook niet weten hoe
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Karin, ik wil je het patroon wel mailen hoor, is echt heel gemakkeiljk.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Wat een schitterende creatie Elly!
    Prachtig hoe alles zo mooi bij elkaar past.
    Je hebt dan ook heel mooi papier gebruikt....het is een " echte Elly "geworden!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny. Leuk hoe je het als een echte Elly ziet hihi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Dit lijkt mij weer ingewikkeld om te maken, maar jij bent daar wel goed in.
    Prachtig gedaan en heel mooi papier hiervoor gebruikt.
    Het is een keitoffe creatie geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Carla. Nee hoor is het echt niet.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Schitterend Elly, wat heb je dit weer mooi gedaan! Het is 'n heel project geworden met prachtig papier, je blijft er naar kijken... Ook 'n hele mooie toef gemaakt, een lust voor het oog. 🙂
    Nog een fijne zondag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sjonge jonge...... wat PRACHTIG weer!!!!
    Er is weer zoveel te zien.
    Hoe leuk is het trouwens dat het album gemaakt is van enveloppen!
    Je bloementoef voorop, op de band, vind ik heel erg mooi, dat is meteen al de blikvanger van deze creatie.
    Ik ben volger geworden bij KIC, heb het blog eindelijk gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Was het moeilijk te vinden dan?? Ik zet altijd de link erbij. En fijn dat je volger bent geworden. Alleen dit patroon zie je niet op het blog, mocht je interesse hebben, roep gerust dan mail ik het je door.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Wat weer een mooi project weer. Als niks moet en alles mag komt er rust en dat is bevordelijk voor je inspiratie dus goede keuze om deze keuze gemaakt te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie heb je gemaakt met de enveloppen en het mooie papier. Geweldige toef op de bellyband,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend album. Heel mooi gedaan en wat een werk. Super mooi papier en een hele mooie bloementoef. Fijn dat ie nu af is. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat moet jij een plezier hebben gehad aan het maken van dit mooie album! Het ziet er geweldig uit! Alles zo mooi en netjes verzorgd. Heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig album heb je met de enveloppen gemaakt. en wat een leuke details zijn er weer te bewonderen. Vooral de bloementoef maakt het een pracht geheel.

    Groetjes, Els
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een prachtige creatie, mooie details en zo mooi afgewerkt. xx

    BeantwoordenVerwijderen