Volgers

maandag 2 mei 2022

Write your story

Goedemorgen,

de nieuwe lijn van Studio Light is echt zo mooi, en ik mocht er ook iets mee maken.


Het is een hele grote kaart geworden. Het dsp is van JMA-WYS-PS12, ik heb gebruik gemaakt van de 30x30 vellen.


Alle elementen komen uit dit boekje JMA-WYS-DCB24.
Ik heb ook alles eerst opgeruwd en daarna alles beinkt.
Op het klokje en de postzegels heb ik glossy accents gedaan.


Je moet heel goed kijken, maar de paperclip houdt een prachtig velletje vast, dit is een doorschijnend sheet waar al tekst op zit. hoe gaaf is dat?
In deze set zitten 6 verschillende sheets JMA-WYS-ACS01.
De paperclip en het notittie blaadje is een mal van JMA-WYS-CD203, hier zit ook zoveel bij, in de binnenkant van de kaart heb ik nog meer van deze set gebruikt.


Langs de bloemen heb ik het weer opengesneden zodat ik daar dat notitieblaadje achter kon steken.



De binnenzijde.


Kijk hoe mooi dit is, een sheet die al bewerkt is, deze sheets is een A4 formaat. Dat stukje wat aan de voorzijde zat en je straks op de andere pagina ziet zijn restjes hiervan.


Hier een inktpen met een inktpotje, waar ik met een witte gelpen wat accentjes gezet heb, alsof de tekst op de sheet hiermee geschreven is.


Heel veel elementen uit het boekje, maar ook veel wat ik uit het dsp gesneden en gescheurd heb.
Ik vind dit puzzelen echt zo leuk, want elk stukje valt wel te hergebruiken.


En hier dan weer een stukje transparante sheet.



Op het witte cardstock, daar ben ik aan het werk gegaan met een mask van JMA-WYS-MASK100.
Echt alles past zo perfect bij elkaar van deze lijn.
Heb dit met distress ink gedaan: Walnut Stain en Stormy Sky.


De veertjes bovenin heb ik met een bradje vast gemaakt, alsof het kaart vasthoud, mijn man schoof het al opzij om te zien wat er gebeurde. Is het gewend van mij dat er overal wel iets achteruit komt.. maar dat was het deze keer niet.


Ik heb echt genoten met deze creatie te maken, en deze is ook weer zien bij CreaBri.
HIER vind je het mooie dsp wat ik gebruikt heb, en HIER de mooie stansset.

Volgende week ben ik een weekje weg...dus zal het wat stilletjes zijn op het blog..het voorwerken lukt me ook nog niet zo goed, maar misschien heb ik dan wat anders om even te laten zien aan jullie.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

fb pagina:

 

29 opmerkingen:

  1. Wauw schitterend Elly, het papier alle details je kijkt je ogen uit!! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt weer een Elly-creatie met zoveel mooie details erop,hoe weet jij alles toch zo mooi te plaatsen?! Zooo een weekje weg….even uitrusten van de afgelopen drukke periode?
    Het album hieronder is minstens zo gaaf, prachtig papier en ik vind de bloementoef ook geweldig!
    Fijne maandag en lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Even met vriendinnnen onder elkaar en manlief kan even door zonder mn gemopper hihih
      Groetjes Elly

      Verwijderen
    2. Dat heb je goed geregeld Elly, heel veel plezier xx

      Verwijderen
  3. Wow....deze is ook weer PRACHTIG Elly!
    Ik ga hem vast en zeker zien bij Creabrie....12 mei ga ik er heen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny.
      Nou je bent gelijk verliefd hoor op dit papier...als je ervan houdt dan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  4. Schitterend en wat is er veel te zien, ben een paar keer heen en weer gescrollt...
    Heel mooi.
    Veel plezier volgende week, wij gaan als het goed is ook een weekje weg, is voor het laatst 3 jaar geleden(ivm mijn man zijn rug) hopen dat het nu wel doorgaat ...durf het bijna niet te zeggen want oh wat hebben wij al veel keer moeten annuleren...
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank jullie wel. Ik hoop dat jullie nu dubbel genieten ervan dan.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  5. Prachtige creatie! Echt iets van jou!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het mooie dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit prachtig geworden. Erg mooi papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige creatie met die spulletjes van Studio Light. je blijft er naar kijken en ziet iedere keer weer iets anders, TOP.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In 1 woord 'geweldig' Elly, wat 'n prachtig geheel is dit weer! Er is zoveel op te zien, je hebt echt aan elk detail gedacht, zoals met die vulpen en het inktpotje... Heel knap gedaan hoor, de complimenten! Dit is inderdaad een prachtige lijn weer van JMA.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende vintage stijl heb jij zeg. Dit papier ast er idd helemaal bij. Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohw Elly wat is het weer genieten bij je! Schitterend gedaan en een geweldige papierlijn ook weer van SL. Zoveel prachtige details ik kijk mijn ogen uit! Hele fijne week volgende week!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie, Elly
    Heel mooi gemaakt, met verrassende elementjes!
    Heerlijk na die verhuisdrukte even een weekje ertussenuit, geniet ervan!
    Fijne dag, Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie papier lijn heb je gebruikt op deze prachtige, grote kaart.
    Gezellig een weekendje weg, ga er van genieten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige creatie Elly. Gezellig even een weekje weg, veel plezier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super war een pracht creatie heb je met deze spulletjes gemaakt.
    Geniet van dit weekje weg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen