Volgers

woensdag 4 mei 2022

Kei knap

Hallo,

waar ik altijd kom was laatst het jongetje geslaagd voor zn zwemdiploma A, nou daar moest ik dan even heel snel een kaartje voor maken.

Toen ik deze maakte regende het, en was klaar met mijn huishoudelijke klusjes dus geen straf om boven te moeten gaan zitten. Heb nog steeds niet het ritme dat ik elke avond even ga hobbyen.


Het is een feestelijke gebeurtenis dus heb gekozen voor een vlaggetje van Dutch Doobadoo 470.713.319 en de letter A ook van DDD 470.715.820.
Het design papier komt uit een boek van Craft Sensations Paper Collection.



Ballontjes zijn van Craft Emotions. En rondom gedoodeld met een fine liner.


Tekst is van Marianne Design CS1066.



De labels die in dit boekje zitten zijn leuke foto's hetzelfde als het dsp, zelf hier Gefeliciteerd op gestempeld.

En ik kreeg van hem weer een mooie tekening terug als dank voor mijn kaartje, zo lief.




Fijne dag vandaag,

groetjes,
Elly

hihi, zag ineens dat ik deze per ongeluk op 30 april online had gegooid had dus vandaag 4 mei moeten zijn.

fb pagina:

 

18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je voor hem gemaakt. Superlief dat je een tekening terug krijgt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaart Elly en wat lief dat je een mooie tekening kreeg als dank, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kaart met de grote A. Lief dat je een tekening terug kreeg!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met de grote A en inderdaad kei knap, leuk dat je een tekening kreeg,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super feestelijke kaart voor een zwemdiploma en wat lief dat je een tekening kreeg!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een kei gave kaart Elly, zo leuk gedaan met deze spulletjes, heel feestelijk! Ik kan me mijn A-diploma nog goed herinneren, dat blijft je toch bij. En lief van de tekening... 🙂
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestelijke kaart , leuk gedaan met de grote A .Leuk dat je een tekening kreeg. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige feestelijke kleurencombinatie op deze leuke creatie Elly, leuke tekening kreeg je terug,lief xx

    BeantwoordenVerwijderen