Volgers

vrijdag 6 mei 2022

Have a nice day

Goedemorgen,

eergisteren was mijn zus jarig en deze kaart voor haar gemaakt. Dit is een patroon van Mijn Schatkaart op fb, gezellig op een zondagmiddag even gefreubeld met mijn vriendin.


Het is een heel leuk patroontje en snel gemaakt ook. Het dsp wat ik hier gebruikt heb zijn van Studio Light PPJMA03 en PPSL110.



Washi tape met een negatief afbeelding, mijn zus haar hobby is fotografie.


Dit spateltje kwam ik laatst eens tegen in een snuffelwinkel, en vond deze wel toepasselijk want met onze verjaardagen gaan we altijd samen lunchen. Op de hele kleine kaartjes die uit de mini envelopjes komen schrijf ik dat datum, tijd en plaats op.


Hier zie je de mini envelopjes, deze zijn van Hobbyshop Veldmaat.




Deze leuke stempel is van Studio Light Craft lap CCL-FR-STAMP167.


Have a nice day, zo leuk met dat gezichtje bij de Y.


Dit is ook washitape.


Maandag vertrek ik een midweekje weg met mijn fietsvriendinnen, we gaan naar Turnhout.
De bedoeling is dat we met de fiets daarheen gaan, of het weer moet het niet toelaten, maar dit is de planning. 1 vriendin gaat met de auto en haar hondje erheen, helaas kan zij niet fietsen vanwege een flinke blessure, dus die neemt onze spullen mee. Maar we treffen elkaar ergens als we gaan lunchen.

Heb er wel zin in, ondertussen zijn er dan ook stenen geleverd bij ons huis voor de achtertuin.
We willen plantenbakken gaan maken, een beetje onderhoudsvriendelijk al.
Daar deze tuin erg groot is zullen het ook grote bakken gaan worden, dus ik denk dat als ik terug kom dat de tuin er wel al anders uit gaat zien.
Vele grote planten en struiken zijn er al uit, heb ik gisteravond gedaan, en sommige zijn in losse plantenbakken gezet, waar bloemetjes inzitten/komen.

Vorige week had mijn mijn in de voortuin een stronk van een boom eruit gehaald, daar was hij ook echt even zoet mee geweest, maar moet zeggen de voortuin ziet er ook al zoveel beter uit.
En hij schijnt het ineens erg leuk te vinden om op deze manier lekker bezig te zijn.


Het was een flinke boom, deze hadden we met de verhuis al kort gezaagd.
Ook op deze rode steentje stonden heel veel struiken, sommigen vragen al, lag dat al er al of hebben jullie dit nu aangelegd? Nee het lag er dus alleen goed verstopt.


Ik had eigenlijk van het begin foto's moeten nemen, want het stond echt erg vol.
Maar wel leuk dat we iedere keer een stapje verder komen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



 

25 opmerkingen:

  1. Ja ik zag deze leukerd al voorbij komen op Facebook Elly, heb je leuk gemaakt en weer geweldig opgepimpt. Dat spateltje is gaaf,ik wilde al vragen of dit een stempel was hihi. Je man kan zich lekker uitleven wat een verbeteringen hè?! Heel veel plezier gewenst volgende week, het weer beloofd super te worden! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja het weer gaat er goed uitzien.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Een super mooie kaart heb je met dit model gemaakt en deze staat nog op mijn to do lijstje. De stempel met dat gezichtje vind ik super gaaf.
    Leuke spatel voor je zus en wat een leuk idee met de envelopjes.
    Fijn dat je man zoveel plezier beleefd met zijn nieuwe hobby tuinieren.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart en de spatel vind ik ook zo leuk. Een fijne vakantie met je vriendinnen en de tuin zal vast mooi worden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig model kaart. En het papier is zo mooi.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model!!
    Ik hou hiervan, dat weet je vast wel.
    Jij gebruikte weer prachtig dp, waardoor de kaart meteen iets extra's krijgt.
    Wat leuk om met vriendinnen te gaan fietsen, het wordt mooi weer "zeggen ze", dus geniet ervan.
    En ja, die tuinen...... poeh, komt soms geen einde aan, goed idee om het wat onderhoudsvriendelijk te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Daphne. Ja het begin is even moeilijk hoe of wat aan te pakken, maar gewoon beginnen he, en het weer is ook fijn om in de tuin bezig te zijn.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  6. Je hebt een mooie, lange post vandaag Elly en mooie foto's erbij gedaan. Ook je creatie is weer supergaaf en persoonlijk voor je zus. En de tuin gaat nog best iets worden als ik dat zo eens zie! 🙂
    Hele fijne dagen volgende week, geniet ervan! En voor vandaag een mooie dag gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi vouw kaartje met leuk dp en leuke details mooie foto's en fijne vakantie
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaart. Die spatel is ook zo leuk en lief. Een hele fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Christa. Ja geinig he, en er waren veel verschillende teksten ook.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  9. Heel mooi dit vouwkaartje Elly
    Heerlijk vooruitzicht zo'n vakantie met vriendinnen!
    Jullie tuin zal ook prachtig worden
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk model kaart heb je gemaakt, ik heb het patroon ook opgeslagen. Er wordt flink gewerkt in de tuin, dat worden vast mooie bloembakken,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje heb je voor je zus gemaakt. Zo mooi dat het patroon van het DP doorloopt op de andere vlakken. En dan ook nog zo een mooi spateltje voor haar gevonden met die tekst, dit moet wel goed in de smaak zijn gevallen.
    Fijne fietsvakantie.
    Je man hoeft zich voorlopig nog niet te vervelen, maar als het klaar is zijn jullie er vast trots op.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rina. Ja ze vond het echt erg mooi.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  12. Mooie aparte kaart heb je voor je zus gemaakt Elly. Succes met de tuin, het is er nu prachtig weer voor hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je zus Elly en wat een mooie torenhoge kaart heb je gemaakt voor haar en gaaf een lunch kado! Heel veel plezier volgende week en je korte broek kan mee, hihi
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerie.
      Ik en korte broek...doe dat niet zomaar hihihi..
      Groetjes Elly

      Verwijderen