Volgers

maandag 9 mei 2022

Mini albumpje

Goedemorgen,n

ik heb een leuk mini kaart albumpje gemaakt naar aanleiding van Darline haar filmpje die je HIER kunt vinden.

Vorige week me nog gelukt deze te maken, Renate was er ook mee begonnen op dezelfde dag, dus dat gaf even een zetje aan me.. en zo hebben jullie toch iets te zien nog van mij. Zoals ik al verteld had stappen we vandaag de fiets op richting Turnhout en verblijven daar tot vrijdag met een stel vriendinnen. Wifi verbinding blijkt daar niet best te zijn (zitten wat in de bossen) dus misschien lees ik jullie reacties nog.

Maar goed deze albumpje was echt zo gemaakt en het is echt een geweldig model, dus de eer gaat naar Darline.


Ik ben met mijn dochters op 30 april naar de Keukehof geweest, daar was ik nog nooit geweest. De oudste riep ik wil daar heen, de jongste van ja ik wil er ook een keer heen, en ik van, ik ook..dus zijn we gezellig met zn drietjes gegaan. Ik vond het erg mooi, dat er zoveel verschillende tulpen waren wist ik niet, het zonnetje scheen af en toe en dat maakte alles nog mooier. Ik heb echt tig foto's, maar hier konden er 8 in. Misschien dat ik wat meer foto's van deze dag in een ander blogbericht nog plaats.


Ik zat tussen mijn postzegels te neuzen, en vond er een aantal die wel geschikt hier voor waren.
En de leuke rand met de hartslag van Marianne Design.


Lief roze hartje, een mooie rood/roze achtige en een echte hollandse postzegel.
Een stempel van Joy!Crafts met een molen erop maakt het af.


Dsp is van ScrapAndMe - Rosy Days.
Foto's met de selphi printer uitgeprint, dat was alweer een hele tijd geleden, moest zelf zoeken waar had ik het snoertje gelaten..hihih, voorheen lag het in een kast, nu in een bak, rustig aan komen we alles weer tegen. In de hoekjes een vlindertje geplakt geponst met de Olba tang.


Klap je hem verder op, komen er meerdere foto's tevoorschijn.


Hartje van Studio Light. In de hartjes een S en een M geschreven, de eerste letters van de namen van onze dochters.


En hier is het helemaal opgeklapt.
Tekst is van de Action.



En hier zie het als het weer ingeklapt gaat worden.

Het is echt niet moeilijk dit patroon, en zo leuk te maken en als kado te geven ook.
Ik heb deze echt voor mezelf gemaakt.

Ook wilde ik deze creatie meelaten doen bij Knutsel en Kadootjes want hun challenge is Ik hou van Holland. Hoop dat mijn creatie voldoet, want de Keukehof is toch echt iets Holland toch?
En anders mijn nederlandse postzegels op de voorzijde hihi.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina:


25 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterend creatie, zoveel mooi op de zien. Gezellig een dagje met je dochters er op uit. Veel plezier deze week.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie en zo leuk met die foto's.
    Dan zit je deze week niet zo heel ver van mij vandaan! Veel plezier in Turnhout.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie creatie met dit prachtige designpapier en past heel goed bij de foto's.
    Heerlijk toch zo'n dagje met je dochters en wij zijn er ook geweest
    Groetjes, Els..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk om er een album van te maken.
    Het patroon is van Srushi Patil, dacht ik, tenminste, daar heb ik het eens van gemaakt, inderdaad niet moeilijk.
    Maar om het te "vullen" met foto's, daar had ik dan weer niet aan gedacht.
    Heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi albumpje heb je gemaakt leuk dp en leuke details en leuk om er foto's op te plakken zo wordt het echt persoonlijk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie. Veel plezier!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig mooie creatie, Elly
    Ziet er zeer ingewikkeld uit!
    Heel mooi dat dp
    En wat een leuke herinnering samen met je dochters in de Keukenhof
    Nogmaals een fijn weekje toegewenst!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martha. Dacht ik ook maar dat is echt niet hoor.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  8. Wat een schitterend project weer Elly! Echt heel gaaf gedaan Elly en veel op te zien, mooie foto's ook. Lijkt wel ingewikkeld. Wat leuk zo'n dag...
    Voorspoedige fietsrit gewenst en hele fijne dagen!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig albumpje en wat leuk dat je met je dochters naar de Keukenhof bent geweest!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik het zo bekijk ziet het er helemaal niet simpel uit, wel prachtig gemaakt en leuk dat er foto's in passen. Ik zag al foto's van jullie op FB, gezellig om samen met je dochters een dagje weg te gaan.
    Geniet van jullie fietstocht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig herinnering heb je gemaakt met je dochters en dan bedoel ik het dagje Keukenhof EN het mapje waar je de foto's in hebt verzameld.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooi album maakte je Elly, geweldig mooi met de leuke foto’s….en leuk om “mijn” postzegel te zien shinen.
    Heel veel plezier gewenst met de dames xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma.
      Ja toevallig dat je jouw postzegel nu tegenkomt he.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  13. Wat een leuke album heb je gemaakt..de keukenhof is echt Hollands, en ook de stempel van de molen past er perfect bij. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh deze had ik helemaal gemist Elly en hij is zo gaaf. Ziet er behoorlijk ingewikkeld uit, maar wat een leuke herinnering aan jullie bezoek aan de Keukenhof. En natuurlijk dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen