Volgers

vrijdag 17 juni 2022

7 jaar

Goedemorgen,

en ja hoor ook dit jaar was ik het weer vergeten...een kaartje voor de jarige job.

Fb geeft gelukkig vaak de melding, dus was ik op de dag zelf (2de pinksterdag) al heel vroeg met deze kaart bezig...het was echt een spoedje.

Spulletjes klaar gelegd...wat ga ik maken help..daarna een blokje om met manlief en toen weer verder met het kaartje, en ja hoor om 10 uur had ik mijn kaartje af en is een uurtje later in de bus gedaan. Maar hij staat nu echt op de kalender vanaf nu.


Heb een stans van DecoTime gebruikt en dsp van Craft Sensations.


Met verschillende stansen van een plannerset van Craft Emotions en Ali.
Deze schoen komt ook uit een blok van de Action.


Het is een schudkaartje geworden, deze shaker is van Tonic, met schudmateriaal van de Action, en de cijfers zijn van Ali.
Van harte gefeliciteerd is van Marianne Design.


De grote 7 is ook van Ali.

Als ik het kaartje zo terug zie al was het een spoedje dan vind ik hem toch zeer geslaagd.

Ik wens jullie een fijne dag, 
morgen hebben we een BBQ voor iedereen die ons geholpen heeft met de verhuizing. Helaas zijn er wat afmeldingen maar dat hou je altijd wel.

Vele groetjes,

Elly 

fb pagina:


 

14 opmerkingen:

  1. Hoi
    Wat een prachtige creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke stoere jongenskaart maakte je Elly, al zou ik er 3 dagen over doen dan kreeg ik hem niet zo mooi hihi. Veel plezier met de bbq xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit "spoed-kaartje" zal zeker bij de jarige in de smaak zijn gevallen, het is super mooi geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk is deze schudkaart! De zevens als schudmateriaal is echt heel goed bedacht. Dat gat vast en zeker in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie,stoere en snelle kaart heb je gemaakt, hij ziet er echt super uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de stoere kleuren en details leuk het schudgedeelte
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi gemaakt!! Je voorgaande kaartjes zijn ook prachtig! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie, stoere kaart heb je gemaakt Elly, dat zal de jarige Job ook wel hebben gevonden. En het 'snelle' is helemaal niet te zien! Gaaf gedaan.
    Fijne dag nog verder en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart. Leuk met het schudgedeelte en je hebt weer mooie details er op zitten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuke jongenskaart geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen