Volgers

zaterdag 18 juni 2022

Mannenkaart

Goedemorgen,

had van de week gezegd dat ik nog meer mooie papier had meegenomen uit de koopjesbak bij CreaBri en daar heb ik deze mannenkaart mee gemaakt.


Als basis de mal van Studio Light SL346 en het dsp van Pion Design PD14012 enPD14007.


Een schudkaart is het geworden met de shakers van Marianne Design LR0032, gereedschap van Darice Timeless Minis Toolbox. Een rand gemaakt met de mal van  Joy!Crafts 6002/1515.


Het dsp papier heeft vele teksten dat ik zelf een element ervan gemaakt heb, zijn net die leuke accenten erop. Bij deze kaart heb ik heel veel van het papier zelf gebruikt.


Deze elementen vind je ook in het papier, dus je kunt er echt zoveel mee, lekker puzzelen noem ik dat.
Heb er onderin nog een tangetje geplakt en wel met Glossy Accents, dat plakt zeer goed.
Dat Glossy heb ik ook op het bovenste labeltje gebruikt, zoals je ziet blinkt hij goed.
Onder deze toef zit Mulberry van Joy!Crafts 8010/0003, om het nog een speelser effect te geven.
Maar jullie weten dat ik dit soort spul wel leuk vind om te verwerken in mijn creaties, anders wordt het te strak voor me hihi.


Bovenin ook een schaartje gevonden en ook vastgepakt met Glossy Accents.
Dit gereedschap is echt zo gaaf.


De postzegels er meer uitlaten springen door hier ook Glossy Accents erop te doen.


En het is een verjaarskaart geworden, met tekst van Marianne Design CR1594.

Vandaag is er een demodag bij CreaBri te Schijf, een demo over albums maken.
Van 10 t/m 16:00 uur.
Ik ga zeker even kijken vind dat zowieso leuk om te zien, en te doen ook, alleen hier ontbreekt tijd voor zoiets te maken.
Vandaag hebben wij ook een BBQ thuis, voor alle helpers van de verhuizing, dus hopend blijft de regen weg, dat hebben de helpers niet verdient.

Wens jullie een fijne dag vandaag,

groetjes

Elly

fb pagina:

fb pagina:

 

16 opmerkingen:

  1. Je hebt weer knap gepuzzeld hoor Elly want alles heeft weer een mooi plekje, het is een prachtige kaart.
    Veel plezier vanavond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en leuk met dat gereedschap van MD.
    Veel plezier met de BBQ
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige mannenkaart gemaakt met dat mooie papier en al die leuke toevoegingen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart met het mooie dp en de stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk deze creatie, Elly
    Wat een mooie details en dat gereedschap is super!
    Ook het dp met die teksten vind ik prachtig!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke mannenkaart met mooi papier en een heel leuk schudgedeelte. Hoop dat jullie het droog houden tijdens de BBQ,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gaaf je stoere mannenkaartje met gereedschap schudsel! Ik hou het kort heb lekker vakantie en zal niet veel in blogland zijn aankomende tijd, fijne weken Elly
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Elly heel mooi papier en veel plezier vandaag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kaart!! Is dat gereedschap echt of zijn het stansen?
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie creatie Elly. Je hebt er weer iets prachtigs van gemaakt! Heel leuk met dat gereedschap.
    Goed weekend en een plezierige avond gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super mooie kaart. Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank jullie wel allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele gave kaart Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als dit mooie papier in een uitverkoop bak ligt moet je het wel meenemen. 😉
    Wat is dat kleine gereedschap ontzettend leuk zeg, ik ben er helemaal verliefd op.
    Jullie hadden geen betere dag kunnen kiezen voor een bedankt bbq. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen