Volgers

maandag 20 juni 2022

Kubus kaart

Goedemorgen,

yes eindelijk hebben mijn vriendin en ik eens tijd genomen om de kubuskaart van Renate te maken deze lag ook zo lang te wachten en werd om verschillende reden uitgesteld.

Dus op 2de pinksterdag gingen we aan de slag, en hier het resultaat.



Ik heb hiervoor het dsp van Craft OClock Force of Gentleness gekozen met als hoofdkleur licht geel.


Het oppimpen van deze kubuskaart nou dat is echt moeilijk, maar gelukkig is mijn dsp nogal bewerkt dat het ook weinig nodig heeft en de kaart mooi van vorm.
Het is dan ook een echt XL kubuskaart.





Ik heb een paar dagen later ook nog een kleinere uitvoering gemaakt, deze zien jullie ook nog verschijnen deze week, maar is voor een fb groep.

Als jullie deze ook willen maken het filmpje van Renate vinden jullie HIER op haar blog.

En we hebben super weer gehad met de bbq, was erg warm maar konden lang buiten zittten, en het was zeer gezellig. 

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

18 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie met het hele mooie papier Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie kubus kaart, tot in de puntjes afgewerkt, fijn dat het gezellig was. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie Elly, dit is maar niet zomaar een kaartje meer... 🙂 Je hebt dit weer erg mooi gedaan, super! En wat fijn dat jullie zo genoten hebben, weer een nieuwe herinnering van het nieuwe huis...
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kubus kaart heb je gemaakt in hele mooie kleuren.
    Ben al nieuwsgierig hoe je kleine uitgave gaat worden.
    Beter weer voor een bbq was er niet.
    Kom weer een beetje bij van het warme zomer weer.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi gedaan. Ik noem het geen kaartje maar een creatie!!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kubuskaartje ziet er ingewikkeld uit leuk dp en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woow Elly
    Wat een geweldige creaties is dit zeg!
    En met zulk leuk dp, benieuwd naar je andere versie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creatie heb je gemaakt met prachtig papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat heb je dit weer prachtig gemaakt, ziet er super ingewikkeld uit! Ik denk niet dat ik dit voor elkaar krijg!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart kubus heb je gemaakt Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie is het geworden. Je hebt er prachtige kleuren en DP voor gebruikt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige creatie Elly, en wat een mooi papier is dit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sjonge, Elly. Dat ziet er weer tip top uit. Wat een mooie kubuskaart. Weer leuk om te zien. Was het ook leuk om te maken? Of 1 keer en voorlopig niet meer?
    Je hebt heel mooi papier uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi
    Wat een prachtige creatie.
    Heel mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kubus kaart Elly....er is zoveel op te zien!
    Ook je mannenkaart hieronder is gaaf!
    Ik heb ook nog even bij Crea Brie in de bak gekeken....ik was daar zaterdag nog even op de demodag!
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit model heb ik nog nooit gemaakt, wil ik toch eens doen.
    Wat ik wel altijd heb, als ik klaar ben met de basis van zo'n bijzonder project weet ik niet zo goed hoe ik het verder moet aankleden.
    Jij hebt daar, zo te zien, geen moeite mee!!

    BeantwoordenVerwijderen