Volgers

woensdag 13 juli 2022

Hey there

Goedemorgen,

met een DDD mal 470.713.207 uit de uitverkoophoek heb ik deze creatie gemaakt. 



Design papier is van Studio Light SL-ES-MPP04 en vind je HIER, zitten heel veel elementen in die ik dan hier ook bij gebruikt heb.


Heb er eigenlijk een beterschaps kaartje van gemaakt.

De leuke  kraft pleisters zijn van DDD 742.953.004 en hier de LINK naar dit product.


Deze roos heb ik nog een keer uit een dsp geknipt en verhoogd opgeplakt.


En dan hier de binnenzijde.


What's up? Dit is een tekst die bij de gave cavia stempelset zit, deze is van Craft Emotions 130501/1541
Ze zijn zo leuk, maar wij hebben vroeger ook cavia's gehad, dus hij sprak me wel aan.
Het is net of het met krijt gechreven is, ik heb gestempeld met witte inkt van Stazon Opaque.



Hij is vrij groot, maar er zijn er nog meerdere uitvoeringen van in deze serie.
En daarom ook best moeilijk om in te kleuren, heb al verschillende voorbij zien komen, die hadden gekleurd alsof ze echt haar hadden, nou dat lukt mij niet. Ik ben zelf wel tevreden naar het eindresultaat.
Ik heb gekleurd met alcoholmarker en gestempeld op colouring paper for markers 001286/2320 van Craft Emotions.

Ook deze kaart is te bewonderen bij CreaBri in Schijf.

Groetjes en heb een mooie dag,

Elly

fb pagina:

fb pagina:














14 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart heb je met deze mal gemaakt. en wat een leuke binnenkant met de Cavia.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou niet zo bescheiden Elly want ik vind hem supermooi ingekleurd zeg! Alles weer zo mooi gecombineerd en een leuk modelletje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke vorm en details wat een schattig stempeltje mooi ingekleurd
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw toffe creatie Elly leuk details fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi modelletje met zo'n leuke cavia in de hoofdrol.
    Tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk modelkaart Elly
    Die cavia vind ik zo schattig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart. Die cavia is geweldig!! Erg mooi gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf zeg! En je mag zeker tevreden zijn over het resultaat. Kleuren lukt de ene keer gewoon beter dan de andere...het model is ontzettend leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank jullie wel XXX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf Elly!
    Vind die cavia helemaal leuk!! Je hebt 'm supermooi ingekleurd hoor! Leuk modelletje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kei leuke kaart en die cavia is zo schattig!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen