Volgers

donderdag 14 juli 2022

Tuin

 Goedemorgen,

hier wat foto's van waar we (vooral mijn man) mee bezig zijn aan ons huis.


Dit hekwerk hebben we weggehaald, geeft gelijk al een ander gezicht aan het huis.


Hier dus zonder hekwerk, hij heeft de borderrand netter gelegd zodat we een stevige basis hebben om die nieuwe zwarte randen/bakken te gaan leggen. Het huis staat ook hoger dan de straat, scheelt best veel.


Het padje liep eerst voor het huis via oprit naar de voordeur, nu komt er een padje recht naar de voordeur, en trapsgewijs. Dit is even een noodpadje, het komt natuurlijk nog netter en beter afgewerkt te liggen. Maar de postbode moet nu goed naar de brievenbus kunnen.
Ik heb er nog geen foto van gemaakt, maar links voor het huis ligt al een bloembak, en daarin komen de hortensia's die je hier vooraan ziet staan. Het is wel een flinke bak, maar de bloemen kunnen hier lekker goed gaan uitgroeien, want er stonden er nu 3 dicht op elkaar, en ergens in de tuin staat er nog eentje.
Vind dat netter, dezelfde planten in 1 bak.


Ook achter is er volop gedaan en zijn we ook nog bezig...tegels die voor het huis liggen komen ook nog naar achteren waar onze afdak komt, dus we besteden alles goed en hebben dan ook overal hetzelfde liggen. Kwam zeer goed uit.
Ik heb dit tuinhuisje in grijze beits gezet, ziet er echt heel anders uit en past er ook beter bij nu.
Er is ook al veel gras uit gegaan en een grindpad rondom gelegd.

Ja manlief verzet er veel werk, ik vind het maar knap, vanmorgen is er een container geleverd en gaat er veel steenwerk in, want dat is er ook veel uitgekomen en om daarmee naar de stort te rijden was geen optie, morgen is hij vrij, dus gaat hij hiermee aan de slag, en is er wat opgeruimd.
In de voortuin lag rode grit en dat gaat ook allemaal weg, die zal morgenavond wel erg moe zijn.

En dan laat ik nog wat kleurwerk zien wat ik laatst gedaan had, en die komen jullie nog wel een keer tegen op een creatie gok ik.


De bovenste wordt voor de hobbywinkel, daar moet ik nog wat mee verzinnen.


En de magnolia lag erg lang op me onaf gekleurd te wachten, die had ik op een avondje tijdens een live kijken gekleurd, dat is dan wel fijn buiten zitten zo.

Ik wens jullie een fijne donderdag,

groetjes,

Elly






8 opmerkingen:

  1. Wauw wauw wauw Elly, het was al niet lelijk allemaal maar nu word het nog veel mooier allemaal. Zorg jij maar goed voor je mannetje want wat een werk verzet hij zeg!
    Je kleurwerk is heel erg mooi, mag je trots op zijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er nu al geweldig uit en wat een werk is er al gedaan !! Heel mooi zijn je kleurwerkjes een fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjonge Elly, wat mooi!
    En wat verzetten jullie veel werk zeg!
    Mooi kleurwerk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hard werken in deze hitte ? Zoek toch af en toe de schaduw maar op.
    Als je voor en na ziet is dit wel een groot verschil en zeker in de positieve zin. Mooi gedaan.
    Mooie kleurwerkjes heb je al klaarliggen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie veranderingen aan de tuin, ik vind zo'n recht pad naar de voordeur ook mooier, je tuinhuisje ziet er super uit..en heel mooi ingekleurd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie huis wordt steeds met en paleisje.
    Wat een mooie tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's van jullie tuin. Leuk dat het steeds weer een beetje af wordt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dat ziet erweer mooi en netjes uit Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen