Volgers

maandag 25 juli 2022

Presentjes DT dag

 Goedemorgen,

voor het gezamelijke DT dag (Hobbyshop Veldmaat) heb ik weer wat presentjes gemaakt om aan iedereen te geven, blijft moeilijk wie welke kleuren, maar om in dezelfde combi's te blijven heb ik toch voor meerdere hetzelfde gemaakt, anders blijf je zoeken naar dsp en het waren er wel 9 om te maken.

Moet zeggen dat ik ze allemaal wel mooi vind geworden.


Het zijn soort boekdoosjes geworden, waar je thee of chocolade of koekjes in kunt doen.
Dit patroon hadden we ooit eens op een demodag gekocht in Spijkenisse dacht ik, die lag al zo lang te wachten om eens gemaakt te worden.



Dit is papier van Studio Light en het paarse hieronder ook.



Deze roze is ook van Studio Light.


De blauwe en deze hieronder zijn beiden van Stamperia.



En deze hierboven is van Scrap&Me.
De randjes van Studio Light JMA09.




Envelopje van Veldmaat.


Tekst van Marianne Design LR0188.


Zo zagen ze er dus eerste uit, de inhoud.

Dit bericht is van bijna een jaar geleden, inmiddels zoals jullie weten zit ik niet meer in het DT team, ik heb nog wel veel contact met hun. Het hele lieve is dat ik alsnog uitgenodigd ben voor hun 2de DT dag, die was toen niet doorgegaan door corona. De koekjes en de thee heb ik eruit gehaald en voor iedereen nu labels erin gedaan, met persoonlijke tekst erop en voor ieder een ander kleurtje washi tape zoals ik hieronder ook gedaan heb.








Ze waren leuk te maken, maar 2 of 3 gaat net maar daarna wordt het eigenlijk niet leuk meer, dan wordt het massawerk.
Deze dag was gisteren, en wat was het een leuke dag, voelde als thuiskomen. Zijn ook zulke lieve mensen en nieuwe mensen leren en kennen en ze nu in het echt kunnen ontmoeten.
Het was warm en we gingen een heel mooi project maken, de basis zit in elkaar en thuis zou iedereen het dsp erop maken en eventueel verder oppimpen.
Dus dit krijgen jullie nog allemaal nog te zien, ook de presentjes die we allemaal ontvangen hadden en een kadootje van Anneke.

Het was mooi verzorgd, mijn vriendin wil er ook nog eens heen, dus dat gaat nog een keer een dagje workshoppen worden daar.



Groetjes,

Elly



17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke post Elle en wat leuk dat jullie gisteren zo'n gezellige warme DT dag hebben gehad. Je had ook erg leuke presentjes gemaakt.
    Ik ben benieuwd wat voor een projectje jullie gemaakt hebben.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi dat je in een warm bad terecht kwam en je presentjes aangepast hebt. Ze zijn ook allen erg mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gouden dagje voor jou Elly en wat een prachtige creaties maakte je,dat was een hele klus en met de kabels vind ik ze nog mooier dan met de theezakjes etc xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief presentje om aan de teamgenootjes te geven.
    allemaal hetzelfde en toch anders. Ze zijn heel mooi geworden.
    Toen ik pas kaarten ging maken maakte ik er vaak 2, met de bedoeling de 2e beter/mooier te maken. Nu doe ik het wel eens als ik geen inspiratie heb en ook als ik iets heel goed gelukt vind.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goeiemorgen Elly. Wat heb je weer veel moois te laten zien, prachtige cadeautjes en schitterend papier heb je gebruikt!
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creaties heb je voor het team gemaakt Elly. En wat werk heb je hier aan gehad.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creaties maakte je Elly
    En wat een leuke labela
    Ik herken het ben ook niet zo van de productie, maar soms kan het niet anders
    Fijn dat je een keuke dag hebt gehad!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een hele gezellige dag. Bedankt voor je mooie cadeautje. Heel lief.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi cadeaudoosjes leuke details en dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw super mooi zijn je cadeautjes!! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastisch gedaan. Allemaal mooi!
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creaties ,leuk modelletje en leuk om te krijgen natuurlijk .

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was een super leuke dag, dank je wel voor je mooie presentje.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gemaakt. Leuk dat je er nog bij kon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige presentjes heb je gemaakt Elly


    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik raakte ook al even in de war, toen ik je zag zitten op de foto's. Maar nu snap ik het!
    Je boekdoosjes zijn echt ongelooflijk gaaf! Ik kan me wel indenken dat het een beetje saai wordt als je er meer moet maken dan 3...maar de ontvangers vonden het vast geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank jullie wel allemaal XXX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen