Volgers

woensdag 27 juli 2022

Kerstkaartje

Hoi hoi,

eindelijk dit 3 luikje af kunnen krijgen vorige week. Want jee het was warm en ik had ook geen zin om te hobbyen ook, maar het lag op mijn bureau en ik wilde hem gewoon af hebben. 

Ben soms heel streng tegen mezelf hihihi.


En hier ook het mooie dsp van Craft OClock Christmas Time gebuikt CC-ZS-CT-41.


De lieve stempeltjes zijn van Marianne Design  Peekaboo CS 1103 en heb deze met mijn brushmarkers ingekleurd. 


De tekst stickers zijn van Marianne Design met leuke teksten.
Rondom het hertje heb ik takjes van Joy!Craft 6002/1516 geplakt in de kleuren van het dsp.


De ster bij het poesje en dit beertje is van Craft Emotions uit de slimeline set 115633/1202.


Vond het leuk om de achterzijde ook te beplakken, want ik had wel hele mooie restjes over wat hier precies op kon. En in het midden een ruimte gemaakt voor een label.


Hoekjes met een 3 in 1 pons van Vaessen gemaakt. En een mooie satijnlint door de label en je hebt een leuke kaart om hier persoonlijke tekst op te schrijven.

Groetjes,

Elly

fb pagina:

fb pagina:

 

12 opmerkingen:

  1. Een super mooi winters kaartje en het designpapier vind ik heel mooi!! Leuk zijn de stempeltjes van MD.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewellldig! Stempeltjes gaan op boodschappenlijstje... 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig maar ook een mooi kaartje. Door dat papier.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar goed dat je hem afgemaakt hebt, het is een schatje Elly, de plaatjes zijn ook erg leuk ingekleurd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is ie leuk geworden Elly. Mooi DP heb je gebruikt en de takjes en sterren achter de plaatjes maken het helemaal af!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie Kerstkaart Elly, Craft O'Clock heeft ook prachtig papier. Het kleuren gaat je goed af! Weet je al iets van de dermatoloog?
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart met de leuke diertjes en heel mooi papier gebruikt,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk en mooi!!
    Dit zijn met kerst altijd leuke kaarten om neer te zetten als decoratie.
    En zuivel liefde erin gestopt dat zie je.
    En warme kaart vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kerstlabelkaartje, Elly
    Je hebt er weer een kunstwerkje van gemaakt
    Zo leuk die atempeltjes in combinatie met dat prachtige dp
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel allemaal XXX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en wat een mooi papier! Ik heb die drie stempels ook gebruikt maar ik vond het best lastig om er een kaartje mee te maken. Die van jou vind ik eigenlijk mooier dan die van mezelf!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen