Volgers

vrijdag 29 juli 2022

Rouwkaartje hart

Goedemorgen,

hier weer een rouwkaartje en deze was voor de ouders van onze klasgenoot waar ik vorige week die kaart voor liet zien. 


Heb hier de basis van Studio Light het hart genomen.
En de scheurrand van Craft Emotions.


Tekst is van Joy!Crafts en de vlindertjes een mask van de Action.

Verder heeft deze kaart weinig uitleg nodig...je hart is verscheurd als je je kind moet afstaan.


En er werd gevraagd hoe het afgelopen maandag was bij de dermatoloog. Ik had een plekje op mijn arm wat maar niet wegging. Laatst was hij opgezet, dus het werd tijd om te bellen voor een afspraak. In febr was ik al geweest en toen zat het er ook al en was het niks, maar mocht het niet weggaan na 3 maanden moest ik terugbellen. Door de verhuis heeft het wat langer geduurd, en omdat hij ineens ging vervelen snel gebeld. Ze zei vind je het goed dat we nu eerst je gehele lijf nakijken, dus dat gedaan en werd de vlgd afspraak nu over een jaar. Ze wilde voor dat plekje chemo crème geven, maar ik zei ik krijg daar zo'n vreselijke jeuk van op mijn lijf. Dat moeten we niet hebben zei ze we kunnen het ook bevriezen dan doen we dan nu even. Dus dit plekje is bevroren, ziet er nu nog meer opgezet uit alsof het een blaasje is.
Er is vaker weleens iets bevroren, had het idee dat mijn huid snel kapot ging, maar deze nog niet....we gaan het even de tijd geven.
En ze keek nog goed bij mijn oog, dat was toen een flinke stuk weggehaald en dat het zo mooi eruit zag, ik zei je hebt goed je werk gedaan. Ze was daar heel blij mee, ik ook natuurlijk, want ze zei het is wel je aangezicht.


Wens jullie een fijne dag,

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

14 opmerkingen:

  1. Een mooi en stijlvol kaartje!
    Fijn dat het plekje nu behandeld is Ellie en dat het plekje bij je oog mooi hersteld is.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, dit hart zegt alles vreselijk je kind te moeten verliezen. Goed dat je gebeld hebt je kunt niet voorzichtig genoeg zijn. Zo fijn voor je dat het plekje bij je oog zo mooi geheeld is, fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Elly
    Dat zal troost geven
    Verstandig dat je even naar de huisarts bent geweest, ook voor gemoedsrust!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig apart kaartje Elly
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Elly. En fijn dat je er op tijd bij bent en dat het bevroren kon worden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi gebaar, dat scheurende hart.
    Inderdaad, als je je kind moet verliezen.
    Mooi bedacht en gemaakt.
    Altijd goed om onder controle te blijven, dat zal ergens ook rust geven.
    Mijn bericht had ik pas later op de dag geplaatst, eind middag, misschien had jij je blog rondje toen al gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt de gevoelens van de ouders goed uitgewerkt in deze mooie kaart! Gelukkig kon het plekje bevroren worden.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje mooi het gescheurde hart
    ik hoop dat het plekje op je arm nu snel over gaat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Elly en wat vreselijk voor de ouders..
    Goed dat je naar de huisarts bent gegaan voor je plekje !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi rouwkaartje Elly. Dit zijn altijd trieste gebeurtenissen... Maar fijn dat het zo afgelopen is met je plekje! Kun je, als het goed is, weer een jaar vooruit. Dankjewel voor je bericht hierover.
    En alvast een fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel mooi kaartje Elly. Ja, het lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen.
    Fijn dat je in zulke goede handen bent. Dat geeft vertrouwen he?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dank jullie wel allemaal XXX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende troostrijke kaart voor deze verdrietige gebeurtenis maakte je Elly,moet je niet aan denken :(
    Gelukkig positief nieuws over jou en dat is hartstikke fijn xx

    BeantwoordenVerwijderen