Volgers

maandag 1 augustus 2022

Presentjes

Goedemorgen,

vandaag een kaartje als bedankje dat ik bij het DT dag mocht zijn, ook had ik een kleinigheidje voor Anneke gekocht.


Een mooie label gemaakt in haar favoriete kleur en deze mal is van Studio Light ook het dsp is ervan.


Nog een leuke postzegel gevonden in de juiste kleuren, wat stempel afdrukjes op de kaart gezet, ook van Studio Light.


Tekst is van Marianne Design nog als deze banner.



De swirls zijn van de Action ook de houten letters LIEF zijn van de A.
Het vlindertje van een sigarenbandje.



Kleine mini labeltje erin, hier nog wat opgeschreven.


En hier mijn presentjes, heb voor mezelf ook zo;n houten kistje gekocht, deze zag ik bij de Action en de rest van de spulletjes bij de Blokker gekocht, die heeft zulke heerlijke Amber zeepjes.
Ik heb er bijna overal in huis dit soort zeepjes liggen, of een stukje ervan.


Even een groepsfoto gemaakt.



Hier zijn we superdruk bezig met de door Rikie bedachte creatie.



En savonds hadden we een heerlijke maaltijd, was goed verzorgd, smiddags hadden we lekkere broodjes, we kwamen niks tekort.


En hier de leuke presentjes die sommige gemaakt hadden, zo mooi en lief allemaal.
Van Anneke kregen we allemaal een kadootje.
In het gehaakte buidelzakje zit een heerlijke lekkere geur, dus een geurzakje, deze ga ik op mijn hobbykamer weghangen.



En ook ik was even aan de shop geweest..

Wat was het een fijne dag, het was best even slikken iedereen weer te zien, gewoon omdat ik zo fijn ontvangen werd...en nog altijd zeer welkom in het team ben mocht ik terug willen.

Op het moment heb ik het gewoon nog te druk in en rondom het huis, dat het hobbyen toch best wat opzij gezet is. Het weer speelt natuurlijk ook mee dat we niet zoveel zin er in hebben.

Maar dit was weer iets met een gouden randje...

Bedankt XXX

Groetjes,

Elly

fb pagina:









 

13 opmerkingen:

  1. Wauw super mooi is het bedank kaartje Elly en wat een leuk cadeautje. Altijd gezellig zo`n dagje ziet er gezellig uit! Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met leuk details zoals die postzegel die er zo mooi bij past.
    Het zijn ook een leuke cadeautjes.
    Fijn dat je zo'n leuke en gezellige dag hebt gehad.
    Groetjes, Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cadeau voor Anneke en zeker ook door jouw prachtig gemaakte label, weer erg leuk met de postzegel en het ieniemienie kleine vlindertje van een sigarenbandje.
    Leuke foto’s van een gezellige dag, heerlijk eten en leuke presentjes, lief dat je mee mocht genieten ennuh dat freubelen komt wel weer nu lekker genieten van je mooie huisje dat steeds nog mooier gemaakt word door je mannetje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, what a beautiful card and gift!
    Lovely pics from an awesome day!
    Have a nice day! Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Elly. Je hebt weer 'n gezellige post en een prachtige kaart! En iedereen verwend met lieve cadeautjes. Ook weer mooi dat je nog zo gewaardeerd wordt, dat doet goed... Weer een fijne herinnering erbij. Het zag er erg gezellig uit. 🙂
    Nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie labelkaart Elly
    Net als die prachtige lanelkaart die we vanmorgen hebben uitgepakt ter ere van mijn verjaardag, heel erg bedankt!
    Zo te zien heb je een leuk uitje gehad!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig label is het geworden om te bedanken.
    Op de foto is goed te zien dat jullie een hele gezellig en creatieve dag hebben gehad.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een mooie tag gemaakt om te bedanken, ziet er gezellig uit en ook lekker eten.
    Ik ben ook fan van de amber blokjes, ruiken zó heerlijk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gemaakt. Ook erg leuk om die foto’s te zien. Zo te zien een zeer geslaagde dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kadootje heb je voor Anneke gemaakt. Zo leuk als je zo fijn ontvangen wordt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief zeg dat je toch nog een uitnodiging kreeg om te komen.
    En wat lief dat je een mooi kadootje gemaakt hebt.
    Ik vind het héél erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen