Volgers

vrijdag 22 juli 2022

Rouwkaart

Goedemorgen,

deze week kregen wij het trieste bericht dat een oude klasgenoot van de basisschool van ons overleden is.

Hier schrik je wel van, je wist dat ze ziek was, dan krijg je er wel kippenvel van. 

De motivatie om met dit weer te hobbyen is ver te zoeken, maar dat zal bij jullie ook wel zo zijn, en dat we in de tuin ook zo bezig zijn (vooral mijn man) ben ik meer buiten dan dat ik op mijn hobbykamer zit.

Hem toch voorzien van een drankje op zijn tijd. Maar ik moet nog een kaartje, nou ja moeten ik wil nog een kaartje maken voor haar moeder, die woont nog wel bij ons in het dorp.



Het is een slimline geworden en de mooie stempel is van Studio Light waarvan ik de bloem in gekleurd heb met mijn brushmarkers.

Bij Hobbyshop Veldmaat vragen ze om een slimeline kaart dus daar doet deze dan gelijk aan mee.


Groetjes,

Elly

fb pagina:

CreaEl

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Elly, mooi dat je maar 1 bloem inkleurde. Begrijpelijk dat je schrik sterkte. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vreselijk triest en zeker voor de moeder.
    Je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt.
    Hier ook weinig met de hobby bezig.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nare berichten….je maakte een hele mooie troostrijke kaart voor haar moeder,zal ze zeker waarderen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie condoleance kaart heb je gemaakt, het is altijd schrikken van deze nare berichten,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig en met veel liefde gemaakt, dat zie je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met de mooie stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart zal vast erg gewaardeerd worden door haar moeder. Je hebt er een mooie, subtiele kaart van gemaakt.
    Je vorige kaarten zijn ook de moeite waard om te bekijken, er is altijd zoveel op te zien.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie stijlvolle kaart, Elly
    Dat zal zeker gewaardeerd worden
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly, ja dat kan ik me indenken dat je daar van schrikt. Ik heb het ook al meegemaakt. Lief dat je voor haar moeder een kaart maakt. Dat zal haar zeker goed doen. En het is nog een mooie kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart voor een triest gebeuren , maar deze kaart zal ze heel erg waarderen.
    Je vorige kaartjes ook weer mooi gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank jullie wel allemaal. Zie dat ik niet zo duidelijk geweest ben in mijn schrijven...deze kaart is voor haar man en zoon en de kaart voor haar moeder moest ik nog maken en die laat ik jullie volgende week zien.
    Groetjes Elly XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart. Zo triest dat iemand zo jong moet sterven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen