Volgers

woensdag 20 juli 2022

Yes

Goedemorgen,

een baby kaartje heb ik gemaakt met een doorkijkje, 


Voor deze kaart heb ik het dsp van Cavania - it's a boy weer eens gepakt.
En wilde hem combineren met nog een challenge, maar deze kaart is totaal niet vintage geworden en bij 4-season challenge blog vragen ze om een doorkijk venster.


Het doorkijkje heb ik gemaakt met een hart van Marianne Design.
Rondom plakparels gecombineerd met nuvo drops.


Deze gave stempel is van Studio Light.
Alle elementen zijn van Craft O Clock met wat sisal zodat het speelser wordt.
Ook heb ik wat achtergrond stempels op het dsp gestempeld ook deze zijn van Studio Light.


En hier de binnenzijde, schattig toch..
Deze tekst is ook van Studio Light.


En om het netjes af te werken heb ik een randje rondom het hartje geplakt, dit heb ik trouwens ook aan de voorzijde gedaan.

Er komt een druk weekend aan, vrijdagmiddag lunchen met school, daarna terug naar huis omkleden en de school gaan poetsen.. wilde samen met mijn collega niet in 1 keer doorgaan maar maandag even terug komen om dan de rest af te maken. Die maandagmiddag moet ik trouwens ook op controle komen bij de dermatoloog. Ik had 2 weken geleden gebeld of ik mocht komen er is een plekje op mijn arm wat sinds februari er al zit en maar niet weg gaat. Hopend kan de bevroren worden.

Zaterdag gaan we uit eten met ons gezin, want onze jongste dochter gaat met haar vriend tot december reizen naar Columbia, Panama en nog meer...pffff, zal wel slikken worden als ze gaan vertrekken 3 augustus. Morgen zijn we 33 jaar getrouwd, dus dubbel etentje.
 Zondag heb ik een knutseldag, en ga ik ook nog meer leuke mensen ontmoeten, maar daar vertel ik later meer over. En dan nog 2,5 werken en hebben wij saampjes ook vakantie.

Wat was het warm gisteren he. In huis was het echt wel vol te houden, Gizmo liet ik achter plassen maar zodra hij naar buiten moest rende hij weer naar binnen, hij vond het echt eng buiten, zn staart naar beneden en maar met zn neus in de lucht en ruiken. Toen maar opgetild en op het gras gezet. En daarna vluchtte hij gauw weer naar binnen. Savonds een half rondje gelopen, nou ja ik heb hem terug naar huis getild, het was nog niet om te doen. En tegen half 10 werd het hier warm in huis, tenminste dat vond ik, overdag 23.5 en toen werd het 24, Gizmo kreeg het toen ook moeilijk, en maar rondjes lopen en hijgen... Nu staat alles heerlijk open en heeft hij zn rondje weer heerlijk zelf kunnen lopen. Nee dit hoeft voor niemand meer deze hitte. 

Hele fijne dag vandaag XX

Groetjes,

Elly

fb pagina:

 

17 opmerkingen:

  1. Een super mooie en lieve babykaart en zo leuk dat doorkijkje.
    Hopelijk kan de dermatoloog iets aan je plekje doen.
    Heel leuk voor je dochter om zo lang te gaan reizen.
    Ja deze hitte is heel vervelend voor ons maar zeker ook voor de dieren. Onze laatste hond was gitzwart en als het dan zo warm was dan ging ik de tegels nat sproeien en dat vond hij heerlijk en ging dan languit op de wat
    afgekoelde tegels liggen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els. Haha onze hond zou dan juist omlopen, die houdt niet van regen en van plassen op de grond, dus wisten we al dat dit niet ging werken.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  2. Een prachtige creatie met een hoog schattigheidsgehalte maakte je Elly. Dat is niet niks zo’n lange verre reis voor je dochter 🙈 Ja die hitte was niet te doen…en jammer ook want mijn man heeft zijn laatste vakantieweek en met zo’n warm weer kun je ook niet echt iets, smorgens zijn we wel op pad geweest maar dat was zo vermoeiend dat ik middags echt een paar uur op bed heb gelegen….maar voor nu ziet het er weer lekker uit! Jij nog sterkte met de laatste loodjes voor jullie vakantie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart is dit. En ja veel te vieren en veel met emoties. Soms volgen dingen zich snel. Probeer van de feestelijkheden te genieten. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hoop inderdaad dat ze jou plekje kunnen bevriezen, is altijd prettiger. Succes met je volle agenda😃

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij ons werd het beneden 28,5 graden dus bloedheet, ik heb de hele dag op de bank gehangen en een boek helemaal uitgelezen..
    Schattige babykaart met het doorkijkje, gave toef heb je erop gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met heel schattig doorkijkje!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    Succes met alle drukte, herkenbaar...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje met het doorkijkje wat een schattig beertje kijkt erdoor
    hier ook de dag in alle rust doorgekomen met de ventilator aan
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met het doorkijkje.
    Heel veel mooie dingen op te zien en fijn afgewerkt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig lief kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk om de tekst YES te gebruiken voor een babykamer.
    Ik vind het trouwens best Vintage aandoen.
    Nou, zielig hè, die hondjes, ze snappen er niks van.
    Mijn man is gisteren op de bank gaan liggen zodat Floor even lekker bij hem ging liggen, ze kon haar rust gewoon niet vinden.
    Binnen 5 minuten waren ze beide vertrokken in een diepe slaap😆

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie babykaart Elly. Heel leuk met het doorkijkje. En gisteren was inderdaad niet gewoon met die warmte. Het is hier nu nog 25 graden en voelt benauwd aan.
    Een fijn weekend alvast, zal best moeilijk zijn je dochter zo lang weg. En ben benieuwd welke leuke mensen je gaat ontmoeten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dit doorkijkkaartje Elly
    Gisteren was het te zot zo warm, gelukkig hebben wij een karretje waar we Saartje in doen als we lang gaan wandelen daar heb ik gister ook gebruik van gemaakt kon ze in de schaduw plassen en hup naar huis
    Leuke tijden voor jullie, veel plezier alvast
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart vele super leuke details Elly, weer een toffe creatie. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie kaart met het doorkijkje. Gefeliciteerd met jullie 33-jarig huwelijk en een fijne dag samen! Hopelijk heeft je dochter een mooie reis en vliegen voor jou de maanden om!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke lief doorkijk kaartje een schitterend geheel Elly!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank jullie wel allemaal XXX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaart heb je gemaakt voor onze doorkijk challenge bij 4-Season Challenge Blog.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT-4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen