Volgers

maandag 5 september 2022

Het is nooit te laat...

Goedemorgen,

nee het is nooit te laat voor een verjaardagskaart.


En daar heb ik deze mooie lijn van Marianne Design Autumn Whispers voor gekozen, prachtige herfstkleuren. Als basis de mal van Dutch Doobadoo 470.784.154 een kookpot.


Deze tekst is van Marianne Design CS1006.


Hier het hoefijzer en het klavertje.


Deze geweldige lieve gnomes van Leanne Creatief 458122.
Een prachtige set om 3 verschillende gnomes te kunnen maken, met blaadjes en pompoenen, een hoefijzer en een klavertje.
Dus je kunt combineren wat ze vast houden ook. Ik kan wel zeggen dat ik deze set gnomes super fijn vindt om te maken.


Deze leukerd komt even gluren wat zijn maatje gaat doen met al die pompoenen, ik denk een soepje voor de jarige maken.


En onderin een toef van eikenblaadjes en pompoenen die liggen tussen het Mulberry van Joy!Crafts. Dit is fijn spul om het wat rommelig te maken of iets op te vullen. Het maakt het ook net iets af.

En ik heb een 2de plaatsje behaald met deze kaart bij 4 seasons challenge blog.
En mag GDT zijn in oktober, altijd superleuk!



Vele groetjes

Elly

fb pagina:


 

16 opmerkingen:

  1. Een leuke verjaardagskaart Elly.
    Gefeliciteerd met je 2 de plaatsje van de mooie kaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig kaart voor de jarig, leuk zijn de kleurtjes alles past weer mooi bij elkaar, fijne dag gefeliciteerd met je topper xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke DDD mal. Hele mooie kaart en leuk dat je gd mag zijn, gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart in de pan vorm leuk dp heb je gebruikt en leuke kabouters erbij
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartvorm, deze kookpot, dat papier heb ik ook nog wat van over, de gnomes passen mooi op je kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echte herfstkaart, wat mooi zeg.
    Ik kom al helemaal in de stemming, ondanks dat het nog 30 graden is vandaag.
    Die set Gnoomes heb je goed gekocht voor jezelf, je kan ze ook gebruiken voor Kerst, lente en zomer, je hebt vast wel kleine dingetjes die je dan in hun handjes kan geven.
    En door de juiste papiertjes te kiezen maak je het dan helemaal passend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart. Zulke leuke herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig herfstachtig kaartje, Elly
    Mooie details en kleuren
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldige mooie kaart Elly en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart in warme herfstkleuren Elly. Ik zie al meer herfstkaarten opduiken, gezellig.
    Gefeliciteerd met je toppertje en gezellig dat je gast-designer mag zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk, deze pot! Je hebt hem prachtig aan gekleed Elly! De herfst komt eraan, kunnen we lekker losgaan met de herfstkleuren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Elly. Ik ben wat laat met mijn reactie, maar ik had deze week geen internet dus vandaar, grrr. Je hebt weer een hele leuke en grappige creatie gemaakt met de gnooms en de kookpot! En er is weer veel op te zien, mooie kleuren ook.
    Hele fijne dag vandaag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave herfstpot Elly! Prachtig geheel!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen