Volgers

vrijdag 9 september 2022

There are always flowers

Goedemorgen,

dit kaartje werd iedere keer maar opzij geschoven, de afbeelding van de magnolia was ook allang ingekleurd. 


Deze kaart is gemaakt met materialen van Pronty. Die had ik enige tijd geleden eens gewonnen met een challenge hier op het blog (en omdat ik nu snel dit berichtje aanmaak, weet ik even niet meer bij wie dit was, maar van het gewonnen pakket had ik wel een foto gemaakt en staat het ergens hier op het blog)
als ik het nu even had opgeschreven....
moet zeggen dat ik aan een rondje bloggen nog steeds niet goed toekom, misschien straks weer als het weer wat minder wordt.
Hier in huis is nog vanalles te doen, meer door mijn man, maar ik loop dan achterop om het op te ruimen of spulletjes voor hem te halen. Dit weekend was en is hij nog bezig met alle rolluiken elektrisch te maken. En gaan ze ook op een tijdklok open (te bedienen met je mobiel)


Magnolia is ingekleurd met mijn alcoholmarkers.
Het takje waar ze op zit is van chipboard, ook deze zat in het gewonnen pakket.



Dsp is dus van Pronty Deco Paper, 
Deze bloemen van Marianne Design en blaadjes van Joy!Crafts. Heb ze met de silky crayons van de Action wat gekleurd.


Tekst en hartjes zijn stickers 491.100.018.
En rondom de kaart wat gedoodled.

Een lief kaartje...weet niet voor wie deze zou kunnen zijn...of dat ze altijd in mijn voorraad bak blijft wonen. 

Mijn blog zag er deze week leeg uit en de komende weken ook, wat mij in de vakantie wel gelukt is, ziet er nu niet zo naar uit..maar misschien dat ik deze week meer fut of inspiratie ga krijgen om iets te maken. Heb nog wel wat opdrachtjes wat ik wil doen.

En een spannende dag, vandaag moet onze Gizmo naar de dierenarts, krijgt uitgebreid onderzoek wat er met hem aan de hand is (wij merken niks) maar ze hadden ontdekt tijdens het tandsteen verwijderen dat er iets met zn nieren is. Dus hebben we besloten daar de antibiotica niet hielp een stapje verder te gaan..het loopt al flink in de kosten, maar nu willen we weten wat er echt is..en of en hopend met andere medicijnen dan op te lossen is.
Ben hier wel zenuwachtig voor, hij is al 15 en doof, en dan breng je hem alweer naar de dierenarts wat hij al zo angstig vind....

groetjes,

Elly

fb pagina:

 

13 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Ellen leuk afdruk en mooie bloemtoef. Zo je man is echt een handige Harry! Bloggen en reageren dat komt wel weer, je huis op orde krijgen dat heeft voorrrang. Ach wat sneu voor Gizmo het gaat je aan het hart als er iets is met je huisdier, sterkte.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Elly ,en wat handig de rolluiken met een app op je mobiel (tenzij je telefoon zegt ik heb ff geen zin ).
    De zin ,tijd en inspiratie voor de kaartjes komt vanzelf wel weer ,dat is bij iedereen denk ik wel is.
    En agh wat zielig voor Gizmo,moeilijk om dan te overwegen wat het beste is voor het diertje aangezien hij op leeftijd is ook .waar doe je dan goed aan he .
    Sterkte !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super lief kaartje Elly! Wat fijn als je straks je rolluiken met de telefoon kunt bedienen. Ik vroeg me af of dat ook kan als je niet thuis bent?
    Heel veel succes met Gizmo.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de leuke magnolia en dp leuke details heb je erbij gebruikt
    sterkte met de hond
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kaartje is dit Elly. En wat gaaf, die mooie bloementoef aan de lijn! 😀 Heel mooi gedaan. Maak je niet druk over het bloggen, dat komt wel weer goed! En veel sterkte met jullie Gizmo...
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje Elly,
    Tja wat een zorgen heb je dan met je lieve Gizmo.
    Sterkte ermee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat zij met haar hengeltje en bos bloemen opvist.
    Mooi gekleurd met de alcohol markers, ik kon daar niet mee overweg en heb ze weergegeven aan een vriendin van onze zoon.
    Sterkte voor jullie lieverd, als je 15 bent zal het niet meevallen om een onderzoek dag bij de DA te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje Elly
    Druk druk druk dus, bij jullie!
    Ah die Gizmo, Saartje heeft ook nierprobl eempjes had ze al op 1 jarige leeftijd, sindsdien krijgt ze urinairi brokjes van Royal Canin, totaal geen last meer gehad, kost iets meer maar ons Saartje is gezond!
    Sterkte met jullie Gizmo
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart, gaaf met de bloementoef!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar goed dat je het kaartje toch hebt afgemaakt. Het is heel mooi geworden.
    Sterkte met Gizmo, hopelijk gaat het allemaal mee vallen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart! En het bloggen en hobbyen komt vanzelf weer... Na zo'n drukke verhuizing en klussen met ook nog eens zulk warm weer, is dat niet gek dat het op een lager pitje staat... Ah arme Gizmo, hopelijk is het meegevallen...

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen