Volgers

zondag 18 september 2022

Reminder dieren

Goedemorgen,

hier een reminder voor onze lopende challenge bij KIC  dieren.


Ik was aan het zoek en kwam toen op dit dsp uit van Craft OClock Snowy Winterland, en werd het een kerstkaart.
En als basis is dit een mal van Dutch Doobadoo 470.784.127, beetje anders gerild.


Prachtig met deze herten erop, het papier hoeft eigenlijk ook heel weinig meer.


Langs de bovenranden heb ik een borderkant van sterren geplakt, deze is van de Action, de sterretjes die overbleven heb ik hier en daar op het kaartje geplakt.


Een label in het vakje gedaan, met een mooie bloem van Joy!Crafts.




Deze kleinere hert is van Craft Emotions.


Onderin, je ziet het zeer slecht, maar heb ik ijskristal geplakt, ook lang geleden dat ik dit gebruikt had. 
Geeft een mooie glinstering, deze kaart is verder toch vrij donker.

Hopend jullie geïnspireerd voor deze lopende challenge #171.

Groetjes,

Elly DT KIC

fb pagina:


13 opmerkingen:

  1. wat een mooi reminder kaartje met de mooie plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met dit schitterende papier!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een prachtige kaart, heel mooi papier en een leuk kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie Kerstkaart heb je hier Elly. Het heeft door het prachtige papier inderdaad maar weinig extra's nodig. Erg mooi gedaan!
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model en prachtig papier Elly xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend zeg! Wat een mooie kaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank jullie wel allemaal XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze mooie kaart heb ik gemist en dat ligt aan blogger.
    Valt mij steeds vaker op dat er op mijn blog geen melding komt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje met dit mooi papier en de kleuren combinatie is ook weer goed gekozen.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met heel.mooi DSP papier.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook deze kaart vind ik supermooi, Elly
    Mooi dp en ook weer mooi model
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart met prachtig papier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen