Volgers

vrijdag 16 september 2022

Mannenkaart

Goedemorgen,

een mannenkaartje nagemaakt die ik ergens op Pinterest tegenkwam. 

Deze heb ik gemaakt voor de man van Renate die een operatie moest ondergaan.


Design papier is van Joy!Crafts net zoals de verschillende stempels die ik gebruikt heb.


Knoopjes van Marianne Design en heb daar een borduurdraadje doorheen gehaald.





Notitieblaadje van Sizzix, deze heel veel kleiner gemaakt. (was een kadootje van Renate deze mal).


Wilde graag een kaart sturen maar had even geen idee wat, dan maar even neuzen op internet en toen viel me dit kaartje op.

Hopend werkt de post wat mee, want dat blijft altijd maar afwachten. Voor Renate ook veel sterkte toegewenst, want die zal haar mannetje even moeten vertroetelen en wat helpen.

Groetjes,

Elly

fb pagina:



17 opmerkingen:

  1. Mooie stoere mannenkaart. Hier knapt vast snel van op.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastisch mooi kaartje Elly, ik kijk ook altijd om inspiratie op te doen op pinterest maar dan lukt het me nog niet om zo’n mooie creatie te maken hoor!
    Leuke tekststempels ook en die schattige knoopjes…xx

    Leuk om je verjaardagskaartjes hieronder te zien, kun je weer even lekker van genieten, mijn kaartjes heb ik pas opgeruimd…hebben een half jaar gestaan hihi xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Wilma. Ja gezellig is dat he, deze zullen nu blijven tot kerst.
      Groetjes Elly

      Verwijderen
  3. Een mooie stoere kaart en heel leuk om een draadje door de knoopjes te halen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mannenkaartje Elly....mooi in deze kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje om de man van Renate beterschap te wensen, dit gaat zeker gewaardeerd worden.
    Ik heb nog niet op je tuin gereageerd, maar hier is veel en mooi werk geleverd.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n gaaf kaartje Elly, super! Een echt mannenkaartje en een heel toepasselijke tekst voor deze gelegenheid, mooi.
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een stoere kaart met het gave dp en leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig stoer kaartje, Elly
    Pinterest en internet geven mij ook vaak inspiratie!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een mooie kaart. Zo stijlvol geworden. Je de post blijft moeilijk. Laatst tijd heb ik heel veel vertraging of het komt helemaal niet aan. Moest gister eigenlijk ook nog wat versturen het was in de buurt mijn man ging een stukje fietsen heeft ze direct maar gebracht. Weten we zeker dat het goed gaat.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie keuze van papiertjes bij elkaar, prachtige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Het papier blijft zo mooi he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen