Volgers

donderdag 15 september 2022

Verjaarskaarten

Goedemorgen,

hier alle mooie kaarten en kadootjes wat ik heb mogen ontvangen voor mijn verjaardag.

Die zondag was een stralende dag, lekker buiten gezeten, was nog zeer warm. Die middag was het ook F1, waar ik niet van hou, maar nu super omdat we verdeeld zaten. Vrouwen en 1 man buiten, mannen en dochterlief en nichtje binnen,  Dus onze dochter zorgde binnen voor een natje en een droogje.


En Gizmo denkt dat iedereen voor hem komt vooral als ze iets bij hebben, die slinger had mn dochter om hem heen gedaan, en zo blijf hij wel een tijdje lopen.
Hier staat hij bij mijn schoonzus te kijken, want die heeft normaal altijd brokjes bij, nu dus niet, maar dan springt hij echt tegen haar op als ze haar handtas wegzet. Tja als je dat eenmaal ooit gedaan heb vergeten ze het ook nooit meer.


En hier de stapel die moest wachten tot zondagochtend. Echte post is altijd zoveel leuker.




Bosje bloemen, een bloemstukje, hobbymateriaal, lekker bonbons, chocolade, knetterende geurkaars, sleutelhangers en een kadobon voor parfum van mijn dochters met aanhang heb ik gekregen.
sávonds ben ik nog gebeld door de jongste dochter en haar vriend die in Belize zitten op dit moment.
Die ochtend stuurde ze al een mooie felicitatie foto met hun tweetjes erop, wilde hem eerst delen hier, maar denk niet dat ze daar blij mee zou zijn.
Het is daar nu 8 uur eerder en morgen gaan ze weer verder het land, en dan is het tijdsverschil weer 7 uur. Ze zien echt prachtige dingen, echt een reis van hun leven.


En dan hier kaarten die ik heb mogen ontvangen, ze zijn echt zo mooi allemaal!
Hier geniet ik altijd erg van.
Bedankt: Marga, GerJanne, Ank
Caroline, Diny en Ans.



Bedankt: Cindy, Anita, Renate
Martha en Wilma.


En deze kwam woensdag nog binnen, dus kon er nog gauw bijgezet worden hier.
Erg leuk Daphne, dank je wel.



Straks gaat alles een plaatsje in de hobbykamer krijgen, de verhuiskaarten gaan dan plaats maken voor jullie (verse) kaartjes weer.

Heb me goed jarig gevoeld,

Groetjes,

Elly




12 opmerkingen:

  1. Jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat ben je verwend met die mooie kaarten.
    Zo dadelijk ga ik naar Creabri en ga alles bewonderen wat je de laatste tijd hebt gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer veel gezelligheid op je blog Elly, wat ben je lekker verwend op je verjaardag! En zoveel mooie post gehad... Op deze manier voel je je echt jarig! 🥳 Zoiets is dan weer een mooie herinnering...
    Fijne dag vandaag!
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk he echte post, je bent goed verwend, Elly!
    Ook leuke kadootjes heb je gekregen
    En ah die Gizmo, ook versierd
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zoveel mooie kaarten kreeg en ook lekker verwend met cadeautjes. Grappig dat Gizmo de versiering leuk vindt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woensdag pas?? Zo, die is langer onderweg geweest dan ik dacht.
    Maar gelukkig heb je hem wel ontvangen.
    Wat een lieverd, die Gizmo 🥰, kijk hem eens trots zitten met zijn slinger om.
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.
    En mooi weer, gelukkig, dat wordt nu echt anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Elly....je bent goed verwend zeg....mooie kaarten en leuke cadeaus gekregen!
    Ik heb vanochtend je kerstkaart en het envelopje bekeken bij Creabrie....leuk gedaan....maar wat is het envelopje klein....maar wel schattig!
    Groetjes en geniet nog lekker na van alles,
    Diny!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je leuke kaarten gekregen! Geniet ervan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om al die kaarten zo bij elkaar te zien.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Elly, Bij deze nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zoveel mooie kaarten dat je mocht ontvangen gezellig geniet ervan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaaah wat ben je lekker verwend Elly.
    Zowel met kaartjes als met leuke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echte post is zoveel leuker!!! Echt kadootjes.
    XXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen