Volgers

vrijdag 7 oktober 2022

Kerstkaartjes deel 1

Hoi hoi,

kan nu mijn kerstkaartjes eens laten zien, ze staan al eventjes te wachten om geshowd te worden.

Was hiermee in onze vakantie mee gestart en deze echt in fases gemaakt...was wel even lopende band werk. Maar ik vind ze wel lieflijk geworden. Ze zijn er in verschillende kleurtjes maar dat laat ik een andere keertje zien heb er 27 gemaakt.

 Vandaag is de blauwe serie aan de beurt.



Als basis heb ik een mal van Studio Light gebruikt SL299, en binnenin een gedeelte schuin afgesneden.


De mooie bloem van Joy!Crafts 6002/1516 en in het midden een parel gezet met Nuvo Drops.


Bij alle kaartjes van ander dsp een tekst randje onderin geplakt.
Het dsp is allemaal van Craft Sensations.


Hier zie je dus wat ik schuin afgesneden heb en er een label in geplaatst.



Deze label heb ik gemaakt met een pons van Vaessen.
Let it snow erin gestempeld, een gnoompje ingekleurd met mijn brushmarkers en het randje van het mutsje een sneeuweffect gegeven met een tube van Nellie Snellen.


En hier wat kaartjes waarvan het dsp iedere keer anders gebruikt is.
Langs de blaadjes heb ik typ-ex opgezet.

Ik wens jullie een fijne dag toe,

Groetjes,

Elly

fb pagina:












18 opmerkingen:

  1. Dit is een prachtige serie kerstkaarten. Heel mooi met dit designpapier.
    Ik begin meestal na de zomervakantie met de kerstkaarten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een super mooie serie label / kaarten Elly

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuke kaartjes zeg. En mooi op tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn mooi! Wat veel werk.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige serie Elly!
    Wat heb je dat weer moi gemaakt en mrt een leuk label erin, het ziet er zpals altijd weer heel verzorgd uit
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartjes mooi dp heb je gebruikt en wat een leuke details van labeltjes tot kabouters enz
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie serie Elly, je bent goed bezig geweest! Al wel een hele 'zorg' minder! Je hebt dit heel mooi gedaan zo.
    Fijne dag en weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, dit schiet op zo Elly, het ziet er super uit!!! Weet je zeker dat de poinsettia van Joy is dan lijkt ie heel erg op die van MD een prachtige bloem is het zeker. Heel mooi de label die je aan de binnenkant kan steken en wat ben je goed bezig geweest zeg!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal vandaag eens in mijn map kijken, want dan heb ik het idd verkeerd gezegd/getypt.

      Verwijderen
  9. Wat een mooie kaarten Elly.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo! Jij hebt even hard gewerkt in de vakantie. EN die dubbele kaart met de tag aan de binnenkant vind ik superleuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi gemaakt! Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie serie heb je gemaakt Elly, leuk model ook met de tags en de leuke poinsettia,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige serie kaarten Elly! Zo mooi gedaan jij bent lekker bezig geweest. Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supergaaf zijn ze geworden, wat een klus xx

    BeantwoordenVerwijderen