Volgers

donderdag 6 oktober 2022

Lift kaartje Rosina

Goedemorgen,

in blogland zag ik telkens een lift kaartje voorbijkomen van Rosina. Zag dat ze deze bij 52 weeks to christmas vroegen. En daar kon ik echt niet omheen en ben deze ook gaan maken.



Rosina woonde in de buurt van ons, met mijn verjaardag kwam ze op de fiets met haar man een kaart in de bus doen en dan ging ze eerst langs het kapeltje om een kaars te branden.
Dus ook op mijn foto brandde ik een kaars voor haar,
De 2de keer kon ze helaas niet meer fietsen en bracht haar man haar met de auto, en toen zag ik ze even in het echt want ik deed snel de voordeur open toen ik iemand zag.
En we hadden wat contact via messenger.
Ook deed ik wat kaartjes in haar bus om haar sterkte te wensen.
Dus zeker een reden dat ik deze lift kaart moest maken.


Ik heb dsp van Stamperia gebruikt en een afbeelding van HobbyVoordelig dacht ik.


Hoekjes van Joy!Crafts.
Sterretje van Studio Light.


Doily is van Jeannine's Art.


En heb als extra (weet niet of dat mag bij een lift kaartje) een kerstbloem geplakt, deze is ook van Joy!Crafts.

En zo heb ik een lieflijk kerstkaartje erbij.
En hieronder zie je de kaart van Rosina.


Vond deze challenge zeer speciaal om te maken. Zag dat hij tot vanvavond liep dus nu maar gauw online gezet, want ik had hem op as zondag inpgeland.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes,

Elly

fb pagina;





22 opmerkingen:

  1. Jaaaa ik had al bij je gekeken en verwachte van jou ook wel een kaart voor Rosina omdat ik wist dat jullie wat contact hadden…een prachtige kaart maakte je Elly, Rosina had hem geweldig gevonden….xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je meedoet Elly met deze mooie liftkaart in Vintage style echt superleuk , bedankt voor je bijdrage
    Fijne dag , groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het kaartje van Rosina heel mooi gelift. Wat zou ze trots geweest zijn op al die kaarten die ter nagedachtenis aan haar deze week worden gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en mooi eerbetoon aan Rosina.
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje als eerbetoon aan rosina, wat een mooi nostalgisch plaatje heb je gebruikt en mooi dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt n.a.v. Rosina haar sketch..
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gedaan Elly. En zo heeft iedereen weer eigen herinneringen aan Rosina of haar kaartjes...
    Mooie dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat bijzonder, je herinneringen aan Rosina en dat kaarsje bij je kaart! Fijn dat je meedoet aan onze bijzondere uitdaging deze maand.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige gelifte kaart, Elly
    Heel mooi gemaakt, ik heb erg genoten van alle mooi gemaakte kaarten uit eerbetoon aan Rosina
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat heb je een schitterend kaartje gemaakt en wat een ontzettend lief plaatje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi romantisch kaartje Elly. Prachtig gemaakt ter ere van Rosina.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke liftkaart heb je gemaakt.*Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook jij hebt een prachtige liftkaart gemaakt Elly!
    Wat heerlijk om al de liftkaartjes van Rosina voorbij te zien komen....wat zou ze er trots op zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie liftkaart heb je gemaakt, lief plaatje en de poinsettia maakt het helemaal af,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooie liftkaart heb je gemaakt. Prachtig het papier van Stamperia en de kleuren maken het inderdaad heel liefelijk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig zag je nog op tijd dat je de kaart alleen vandaag nog kon plaatsen....... ik had je al een berichtje willen doen, maar je bent dus ik tijd.
    Prachtige kaart, héél mooi papier en het plaatje past er perfect bij.
    En ja hoor, volgens mij mag dat best, iets toevoegen, als de sketch maar herkenbaar blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja....zo hebben veel mensen hun herinneringen aan Rosina. Daarom zo'n mooi initiatief van de dames van 52 weeks. Je kaart is supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je hebt een mooie kaart gemaakt met de mooie liftkaart van Rosina.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen